TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A legkülönbözőbb módon segítenek másokon, de a céljuk ugyanaz: jobb hellyé akarják tenni a világot.
A méltán híres skót whisky, a The Famous Grouse jelentős összeggel támogat egy önzetlen önkéntest.

Az Origo megveszi a Travelót

Turisztikai területen bővít az Origo-New Wave Media: változatlan szakembergárdával, de az Origo ...

Bérelve igazán jó az elektromos autó és a napelem

Létezik-e olyan kreatív megoldás, ami ésszerű mértékben segíti elő a megújuló energiára épülő ...
Elsöprő sikerrel zárult az Orbit Gyermekmosoly kampánya, amely idén április 1. és június 30. között minden egyes megvásárolt Orbit rágó után 1 Ft-tal támogatta az SOS Gyermekfalvakat.
Az üzletlánc a szurkolókról mintázott kabalákkal és kilométeres jókívánságokkal bíztatja sportolóinkat.
A magyar PepsiCo a „Teljes Élet” Szociális Alapítvány munkáját támogatja jótékonysági programjának keretében 10 000 dollárral. Az alapítvány évente több mint 130 sérült fiatalnak és családjának segít Fejér megyében.
Idén ötödik évét kezdi meg a Hankook Tire Abroncsadományozási Programja, amely 2012-ben indult.
Immár harmadik éve nyitották meg városnéző futással az Európa-napi fesztivált a Margitszigeten. A „12 év – 12 km” elnevezésű rendezvényen több ezer futó állt rajtvonalhoz.
Az Ivyrevel jövőbemutató digitális megoldásaival újszerű megközelítést ígér a divat világában, mind a tervezési folyamatok, mind pedig a vásárlói élmény tekintetében.
Idén is névadó támogatóként segíti a hazai fesztiválpaletta legegyedibb rendezvényét, a Veszprémi Utcazene Fesztivált (VUF) az OTP Bank.
Több mint 40 kiváló pályamű közül választották ki Nagy Ailen Anna munkáját azon a filmpályázaton, amelyet a Nespresso, mint a Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál hivatalos támogatója írt ki Magyarországon.
1917-ben a világ két dologtól hangos, a fegyverropogástól és a Csárdáskirálynőtől. Száz év elteltével ismét beindulhat a Csárdáskirálynő-láz.
Oros Péter elnöke és társtulajdonosa Magyar Arany Érdemkeresztet kapott, amit dr. Perényi János bécsi magyar nagykövet adott át.
Az ENSZ közgyűlése 1992 decemberében a Szegénység Elleni Küzdelem Világnapjává nyilvánította október 17-ét.
A K&H Csoport az eddigi közösségi szerepvállalási programjain átívelő, és egyben átfogó kezdeményezést jelentett be a rászorulók megsegítésére.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 123 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése