TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az OTP Fáy András Alapítvány az OTP Bank és az Emberi Erőforrások Minisztériumának támogatásával bruttó 38 millió forint összdíjazású pályázatot hirdet a legjobb digitális megoldások felkutatására. A pályázaton szinte bárki elindulhat, és elegendő a megálmodott projekt ötletével 2018. január 15-ig online jelentkezni.
Idén is meghirdette dolgozói között a Bringázz a munkába! programot a Tigáz. Az akció lényege, hogy a kerékpárral megtett kilométerek arányában támogatnak egy-egy in-tézményt. A vállalat önkéntesei csaknem 60.000 kilométert bicikliztek, így a cég több mint 1 millió forinttal támogatja a Dévény Anna Alapítványt.

Európai startupból globális játékos

Európa vezető távolsági buszszolgáltatója az Amerikai Egyesült Államokban történő piacra lépést ...

Jönnek az okos otthonokkal kommunikáló okos társasházak

A világon elsőként jöhetnek létre okos otthonokkal kommunikáló „okos társasházak” egy magyar ...
Négy középfokú oktatási intézményt, és ezzel több mint 2500 középiskolai tanulót támogatott a gumigyártó, mintegy 8 millió Ft értékben.
Lezárult a Procter&Gamble és a TESCO Magyarország közös, a ’Szenvedélyünk a teljesítmény’ elnevezésű programja, amelynek során 5 millió forint gyűlt össze a Magyar Úszó Szövetség támogatására.
Folytatódik a Szentkirályi Tehetségprogram, amelyet a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. tavaly azért indított útjára, hogy felkutassa és támogassa az ország fiatal sporttehetségeit.
Hajrájához érkezett Magyarország első, hazai rendezésű olimpiai eseménye, az Európai Ifjúsági Olimpiai Fesztivál (EYOF), amelyre 50 ország sportolói érkeztek Győr városába.
A Work Force Kft. 46 megváltozott munkaképességű foglalkoztatását biztosító munkahelyet hozott létre. Sok hasonló kezdeményezésre lenne még szükség.
A legkülönbözőbb módon segítenek másokon, de a céljuk ugyanaz: jobb hellyé akarják tenni a világot.
A méltán híres skót whisky, a The Famous Grouse jelentős összeggel támogat egy önzetlen önkéntest.
Elsöprő sikerrel zárult az Orbit Gyermekmosoly kampánya, amely idén április 1. és június 30. között minden egyes megvásárolt Orbit rágó után 1 Ft-tal támogatta az SOS Gyermekfalvakat.
Az üzletlánc a szurkolókról mintázott kabalákkal és kilométeres jókívánságokkal bíztatja sportolóinkat.
A magyar PepsiCo a „Teljes Élet” Szociális Alapítvány munkáját támogatja jótékonysági programjának keretében 10 000 dollárral. Az alapítvány évente több mint 130 sérült fiatalnak és családjának segít Fejér megyében.
Idén ötödik évét kezdi meg a Hankook Tire Abroncsadományozási Programja, amely 2012-ben indult.
Immár harmadik éve nyitották meg városnéző futással az Európa-napi fesztivált a Margitszigeten. A „12 év – 12 km” elnevezésű rendezvényen több ezer futó állt rajtvonalhoz.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése