TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Szigetnek köszönhetjük például, hogy Magyarországon a világzene egyre ismertebb lett.
Mostani elismerésével a Sziget már minden kategóriát megnyert, amit a European Festival Awardon lehetett.

Kétségtelenül átállunk lineárisról digitálisra

A folyamatos technológiai fejlődés következtében a fogyasztói szokások is állandóan változnak. ...

Megvan a válasz a divatra: ANSWEAR

Elindult a We are the Answear, az Answear.hu videós kampánya. ...
Több mint 1000 féle terméket vásárolt közel 100 vendéglátóipari egység a Metro új szolgáltatásának segítségével.
Idén minden eddiginél hangsúlyosabb akciókkal és kommunikációval népszerűsíti látogatói körében a környezettudatosságot és az újrahasznosítást a Sziget.
Magyarország elsőszámú turisztikai attrakcióján megerősített intézkedésekkel készülnek, hogy garantálhassák a világ minden tájáról idesereglő látogatók biztonságát.
Egyre ritkább a hazai piacnak szóló marketingtevékenység a fesztiválon, de azért idén is találtunk pár kedvencet.
A szervezők mégsem ülnek a babérjaikon, hanem folyamatosan változik, fejlődik, épül és szépül a „Szabadság Szigete".
Ismert hazai művészeti iskolák, művészeti csoportosulások, galériák mellett francia és olasz alkotók ösztönözik az ArtZone-ba érkezőket alkotásra.
A világ számos pontjáról érkező, a felhőtlen szórakozást garantáló tánczenét részesíti előnyben idén is a Sziget MasterCard Világzenei Színpada.

Huligánkodott a Hooligans

7244
Csipáék először festékszóróval támadtak néhány kellékre és egymásra, majd megmutatták mire képes négy profi zenész pár hordóval, két szájharmonikával és üres üvegekkel.

Mennyire emlékeztes márka a Kistehén?

7238
Én vagyok a Kistehén, ülök a fa tetején, lábamat lógatom, jól érzem magamat, én, a Kistehén...

Egy hétig “NÉPSZABI”

6527
A Népszabadság egyedi megjelenéssel érkezett a Szigetre: új külső, speciális logó, címlap és Sziget-tartalom.

Szigetország

5081
Szigetország címet adtunk az idén kerek évfordulóját ünneplő Sziget fesztiválról beszámoló írásunknak, hiszen évről évre egy egyre önállóbb világ bontakozik ki az Óbudai-szigeten a rendezvény ideje alatt – amely most a -2. nappal együtt több mint egy hétig tartott.
Az élő közvetítés a Sziget 1. napján, augusztus 8-án indul a fesztivál hivatalos YouTube csatornáján.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése