TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Szigetnek köszönhetjük például, hogy Magyarországon a világzene egyre ismertebb lett.
Mostani elismerésével a Sziget már minden kategóriát megnyert, amit a European Festival Awardon lehetett.

Fókuszban a környezetvédelem: indul a nevezés a Zöld Béka Díjért

Idén is keresi a legjobb fenntarthatósági jelentést a Deloitte. ...

Még mindig kevés tejterméket fogyasztanak a gyerekek

A gyermekek táplálkozási szokásairól készített felmérést a Danone Kft. ...
Több mint 1000 féle terméket vásárolt közel 100 vendéglátóipari egység a Metro új szolgáltatásának segítségével.
Idén minden eddiginél hangsúlyosabb akciókkal és kommunikációval népszerűsíti látogatói körében a környezettudatosságot és az újrahasznosítást a Sziget.
Magyarország elsőszámú turisztikai attrakcióján megerősített intézkedésekkel készülnek, hogy garantálhassák a világ minden tájáról idesereglő látogatók biztonságát.
Egyre ritkább a hazai piacnak szóló marketingtevékenység a fesztiválon, de azért idén is találtunk pár kedvencet.
A szervezők mégsem ülnek a babérjaikon, hanem folyamatosan változik, fejlődik, épül és szépül a „Szabadság Szigete".
Ismert hazai művészeti iskolák, művészeti csoportosulások, galériák mellett francia és olasz alkotók ösztönözik az ArtZone-ba érkezőket alkotásra.
A világ számos pontjáról érkező, a felhőtlen szórakozást garantáló tánczenét részesíti előnyben idén is a Sziget MasterCard Világzenei Színpada.

Huligánkodott a Hooligans

7244
Csipáék először festékszóróval támadtak néhány kellékre és egymásra, majd megmutatták mire képes négy profi zenész pár hordóval, két szájharmonikával és üres üvegekkel.

Mennyire emlékeztes márka a Kistehén?

7238
Én vagyok a Kistehén, ülök a fa tetején, lábamat lógatom, jól érzem magamat, én, a Kistehén...

Egy hétig “NÉPSZABI”

6527
A Népszabadság egyedi megjelenéssel érkezett a Szigetre: új külső, speciális logó, címlap és Sziget-tartalom.

Szigetország

5081
Szigetország címet adtunk az idén kerek évfordulóját ünneplő Sziget fesztiválról beszámoló írásunknak, hiszen évről évre egy egyre önállóbb világ bontakozik ki az Óbudai-szigeten a rendezvény ideje alatt – amely most a -2. nappal együtt több mint egy hétig tartott.
Az élő közvetítés a Sziget 1. napján, augusztus 8-án indul a fesztivál hivatalos YouTube csatornáján.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése