TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Sony Pictures Television Networks leányvállalata, az IMS Internet Media Services (IMS) megállapodott a Közép- és Kelet-Európában, valamint Ázsiában aktív Httpool hirdetési hálózatban.
A brit sztárséf twitteren jelentette be, hogy újabb két évre szerződött le a Fox Entertainment Group vállalatcsoporttal.

Megvan a válasz a divatra: ANSWEAR

Elindult a We are the Answear, az Answear.hu videós kampánya. ...

Az éhezők viadalának zeneszerzője Magyarországon koncertezik

James Newton Howard bejelentette, hogy a Papp László Budapest Sportarénába is ellátogat első ...
A NOB bejelentette, kik kapták meg a 2018. és 2024. közötti játékok, így az esetleges magyar olimpia európai televíziós és multiplatform közvetítési jogait.
Májustól az Origo-Adnetwork portfóliót erősítik a Viacom tévécsatornák webes felületei.
A Terrán tetőcserépgyártó a B&D ComMediát választotta pr-tanácsadójának, mert a magyar családi vállalkozás a sajtókommunikáció területén szeretne erősíteni.
Meghívásos tenderen nyerte el a Merlin Németország egyik legnagyobb kozmetikai fejlesztő cégének, a Dr. Kurt Wolff GmbH & Co. KG megbízását.
A Maxus Hungary nyerte a Media Markt-Saturn Holding Kft. több fordulós médiatenderét. Az elektronikai áruház négy ügynökség közül választotta ki a győztest.

Az Adamskyvel nyaral a Pepsi

7124
Az ügynökség bővíti együttműködését a UPC Magyarországgal, és miután megnyerte a Pepsi márciusi tenderét, egy új ügyféllel is büszkélkedhet.
A Nemzetközi Coach Szövetség (ICF) Magyar Tagozata a Double Deckert választotta kommunikációs partneréül.

A UPC Direct erősíti a kommunikációját

7001
A Well PR Ügynökség végzi a jövőben a UPC Direct márkanéven nyújtott műholdas tévészolgáltatás kommunikációs tevékenységét.

GfK: Rádiós közönségmérés Ausztráliában

6003
A GfK nyert a Commercial Radio Australia (CRA) által rádiós közönségmérésre kiírt pályázaton szerződést.

UPC: gyorsabb, ügyfélbarát ügyintézés a cél

5582
A UPC előfizetőinek a szerződésük ráutaló magatartással történő megkötését ajánlja. A szerződésmegújítás kizárólag formai változást jelent.

A Theodora támogatja a kézilabdásokat

5192
Az MKB Veszprém KC kézilabdásai látogatást tettek a Theodora központjában: megújították a már 20 éve fennálló támogatói szerződést.

A Young&Partners a Lidl ügynöksége

4560
Egy évre szóló szerződést kötött a Lidl a Young&Partners Kft-vel.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése