TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A brit sztárséf twitteren jelentette be, hogy újabb két évre szerződött le a Fox Entertainment Group vállalatcsoporttal.
A NOB bejelentette, kik kapták meg a 2018. és 2024. közötti játékok, így az esetleges magyar olimpia európai televíziós és multiplatform közvetítési jogait.

A bevonó stratégia lesz a sikeres vezetés titka

Az elmúlt években a hazai projektmenedzsment presztízse ugrásszerűen nőtt meg, a nemzetközi ...

Az Origo megveszi a Travelót

Turisztikai területen bővít az Origo-New Wave Media: változatlan szakembergárdával, de az Origo ...
Májustól az Origo-Adnetwork portfóliót erősítik a Viacom tévécsatornák webes felületei.
A Terrán tetőcserépgyártó a B&D ComMediát választotta pr-tanácsadójának, mert a magyar családi vállalkozás a sajtókommunikáció területén szeretne erősíteni.
Meghívásos tenderen nyerte el a Merlin Németország egyik legnagyobb kozmetikai fejlesztő cégének, a Dr. Kurt Wolff GmbH & Co. KG megbízását.
A Maxus Hungary nyerte a Media Markt-Saturn Holding Kft. több fordulós médiatenderét. Az elektronikai áruház négy ügynökség közül választotta ki a győztest.

Az Adamskyvel nyaral a Pepsi

7124
Az ügynökség bővíti együttműködését a UPC Magyarországgal, és miután megnyerte a Pepsi márciusi tenderét, egy új ügyféllel is büszkélkedhet.
A Nemzetközi Coach Szövetség (ICF) Magyar Tagozata a Double Deckert választotta kommunikációs partneréül.

A UPC Direct erősíti a kommunikációját

7001
A Well PR Ügynökség végzi a jövőben a UPC Direct márkanéven nyújtott műholdas tévészolgáltatás kommunikációs tevékenységét.

GfK: Rádiós közönségmérés Ausztráliában

6003
A GfK nyert a Commercial Radio Australia (CRA) által rádiós közönségmérésre kiírt pályázaton szerződést.

UPC: gyorsabb, ügyfélbarát ügyintézés a cél

5582
A UPC előfizetőinek a szerződésük ráutaló magatartással történő megkötését ajánlja. A szerződésmegújítás kizárólag formai változást jelent.

A Theodora támogatja a kézilabdásokat

5192
Az MKB Veszprém KC kézilabdásai látogatást tettek a Theodora központjában: megújították a már 20 éve fennálló támogatói szerződést.

A Young&Partners a Lidl ügynöksége

4560
Egy évre szóló szerződést kötött a Lidl a Young&Partners Kft-vel.

A Merlinnel dolgozik a NESCAFÉ

4263
Éves szerződést kötött a Nestlé Hungária és a Merlin – the lifestyle communication agency.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése