TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Lezárul a VV bírság sorozat

2544
(MTI) Újabb, 60 millió forintos bírság megfizetésére kötelezte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa az Rtl Klubot a Való Világ 4. szériájának februári, márciusi és áprilisi adásainak jogértései miatt.

Kisebb lett a korhatár karika

2542
(MTI) Kisebbek lesznek a korhatári besorolást jelző televíziós piktogramok, és a jövőben minden műsorhoz tartozik majd egy jelzés, a hatévesnél fiatalabbak számára készült programokat egy kisfiú ábrája jelzi.

Különleges megoldás az elvándorlás megállítására

Magyarországról globális cégnél nemzetközi fizetés mellett távmunka? Sokak álma lenne. De ma ...

Az évszázad legjobb kampányát meséli el a Reklámtörténet új kötete

A Bogár forradalma – egy reklámkampány története, ami naggyá tett egy kicsi kocsit címmel jelenik ...
(MTI/BTL.hu) Mivel ideiglenes épületről van szó, nem kell építési engedély a Sziget fesztivál idejére megépülő harminc méter magas toronyra, több szakhatósági vizsgálat pedig csak a fesztivál infrastruktúrájának megépítése után végezhető el – mondta Gerendai Károly, a Sziget Kulturális Szervezőiroda ügyvezető igazgatója a Magyar Nemzet hétfői cikkére reagálva.
(BTL.hu) Az új holland internetes közönségmérés úgy szolgáltat pontos mérési adatokat a digitális közönségrõl és az egyes szegmensek profiljáról, hogy weboldalak szerveradatait egyesíti egy több mint 25 ezer internethasználóból álló opt-in (önkéntes regisztrálókra épülõ) panellel.

Szigorúbb kötelezettségek

2510
(MTI) Összesen 157, eddig közműsor-szolgáltatóként vagy nem nyereségérdekelt médiaszolgáltatóként működő rádió vagy televízió kérte átminősítését közösségi médiaszolgáltatóvá – tájékoztatott a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kommunikációs igazgatósága.

A lapkiadók is felügyelnek

2491
(BTL.hu) Az önszabályozó szakmai szervezetek közül harmadikként a Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE) is társszabályozási szerződést kötött a Médiatanáccsal.

Hatásvadász és jogsértő

2490
(BTL.hu) Megtévesztésre alkalmas magatartást folytatott a Sun System Kft. a Clean Express szolárium-fertőtlenítőszerről, valamint a Chocolate Brown szoláriumcsövekről szóló reklámjaival – állapította meg a Gazdasági Versenyhivatal (GVH).

Nem bírságolhat, de kötelezhet

2479
(BTL.hu) Az Önszabályozó Reklám Testülettel (ÖRT) is társszabályozásról szóló szerződést kötött a Médiatanács.

Helytelen volt az Ibustar reklámja

2472
(BTL.hu) A Gazdasági Versenyhivatal megállapította, hogy a Berlin Chemie/A.Menarini Kft. (Berlin Chemie) reklámjaiban megtévesztő tájékoztatást közölt az általa forgalmazott Ibustar nevű készítmény hatékonyságára vonatkozóan.
(BTL.hu) Kismértékben szűkül a piackutatási iparág: mintegy 17,1 milliárd forintot realizáltak 2010-ben a területen. A legnagyobb megrendelő – az európai átlag felett – az FMCG-vállalatok köre.

Kommentek a komment-ügyre

2451
(MTI) A médiatörvény hatálya az internetes sajtótermékekhez fűzött kommentekre, blogbejegyzésekre, fórumokra nem terjed ki, és az internetes vagy nyomtatott sajtótermékek esetében eleve csak a június 30-át követően megjelent tartalommal kapcsolatban alkalmazható – mondta Koltay András, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsának tagja az MTI-nek.

Magyar kampány nyert a Care Awards-on

2436
(BTL.hu) A Médiaunió Alapítvány tavalyi összefogásában megvalósult Kerülj közelebb! kampány egyedüli magyar nevezésként került a győztesek közé a társadalmi célú hirdetések nemzetközi seregszemléjén, az Európai Kommunikációs Ügynöksége Szövetség (EACA) Care Awards versenyén.

A design napja

2421
(BTL.hu) A Design Világnap ünneplésére csábít az Iparművészeti Múzeum: kortárs formatervezők alkotásai, vetített képek és egy lengyel grafikus lány szubjektív szótára tekinthető meg június 29-én.
(BTL.hu) A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 10 millió forint bírságot szabott ki a Lidl kiskereskedelmi láncra az akciós újságjában szereplő megtévesztő szlogenek miatt.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12345 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése