TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

DMA Day Budapesten

5950
Hét ország és az európai direkt marketing szövetség képviselői találkoztak Budapesten azért, hogy aktuális piaci és szabályozási kérdésekről egyeztessenek.

A HELL továbbra is energiaitalt gyárt

5837
A Hell energiaitalainak koffein tartalmán – a január elsejétől életbe lépő új NETA szabályozás ellenére – sem kíván változtatni.

Jönnek az okos otthonokkal kommunikáló okos társasházak

A világon elsőként jöhetnek létre okos otthonokkal kommunikáló „okos társasházak” egy magyar ...

Európai startupból globális játékos

Európa vezető távolsági buszszolgáltatója az Amerikai Egyesült Államokban történő piacra lépést ...

A címkének is tapadnia kell

5661
November 1-től egységes címkével kell ellátni az EU-ban forgalomba hozott gumiabroncsokat. A Zebra új, előnyös megoldást kínál.

Megújult a DIMSZ Etikai Kódexe

5631
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség tagjainak közreműködésével megújította Etikai Kódexét, az elkészült Kódexet pedig hatóságok véleményezték.

Az olimpiai logó használatának veszélyei

4654
A megfelelő kizárólagosság-védelméről új védjegyjogi korlátoknak kell gondoskodniuk. Akár kártérítési perbe is foghatják a figyelmetlen hirdetőt.

Jogszerűen működik a ZP

4567
A Zöld Pardon mint eddig is, ezután is a Magyarországon érvényes törvényi szabályozások szerint kíván működni.

Kell-e szabályozni az internetet?

4008
A magyar internet-felhasználók 46 százaléka egyetért az internet valamilyen jogi szabályozásával, míg 33 százalékuk szerint nincs szükség ilyesmire.

A történelem legnagyobb internetes tiltakozása

3719
Visszakozott az internetes kalózkodás elleni amerikai törvénytervezetek három republikánus társbeterjesztője, miután a készülő jogszabályok ellen tiltakozva a Wikipedia és több ezer más online szolgáltató is felfüggesztette tevékenységét.

A promóciók adókockázata

3089
Komoly adókockázatoknak teszik ki magukat a a vásárlások ösztönzése céljából marketingakciókat illetve különféle promóciókat alkalmazó vállalatok - hívja fel a figyelmet a Deloitte.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése