TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A mostani produkció plusz meglepetést is tartogat a Macskák rajongóinak, ugyanis két új meseszép dalt írt hozzá a zeneszerző, Andrew Lloyd Webber.
A L'Occitane en Provence és a nagyszabású pop-show-musical csapata idén karácsonykor közös akciót indít a látássérültekért.

2 hónap alatt 11 913 070 forint gyűlt össze az SOS Gyermekfalvaknak

Nagy sikerrel zárult az Orbit kampánya, amely a megvásárolt Orbit rágógumi árának 1%-ával az ...

Rekordszámú lojális ügyfél a Magyar Postánál

Tovább erősödik a Magyar Posta 3 éve indult hűségprogramja, amely már több mint 700.000 kártyabirtokos ...
A Pole Artistic Competition nemzetközi rúdtáncversenyt először rendezik nálunk, lehetőséget adva arra, hogy a rúdtánc művészibb, színházi ágát ismerje meg a magyar közönség.

Elhunyt Bicskey Lukács

7450
A nagyközönség többek között az Argo című filmnek köszönhetően ismerte meg, ezekben a halhatatlan Pszichót alakította, sajnos azonban az Argo2 bemutatóját már nem élhette meg.

Kultcandy kampány a Trafónak

7083
A Kultcandy egyszerre design nyalóka és egy bármely Trafó előadásra beváltható, 3000 forint értékű voucher, egyedi, számozott dobozban.

NANTA – koreai siker Magyarországon

6160
A NANTA a koreai színháztörténet legnagyobb sikere, az előadás az egész világot meghódította.

A Színház.hu-val bővült a Libri Média portfóliója

5916
A legnagyobb magyar színházi portál 2013 februárjától csatlakozik a PORT.hu és a Fidelio.hu mellé, tovább erősítve a Libri Média kulturális médiapozícióit.

A Kiev City Balett Magyarországon

5540
A közel kétszáz évvel ezelőtt megalakult Kijevi Állami Színház kiváló táncművészei évről évre különleges és látványos produkcióval örvendeztetik meg a közönséget.

Tóth Gabi szexi macskanő lesz!

5363
A Győri Nemzeti Színházban a Finitó című darabban Gabi Tigris Niki szerepét alakítja majd.

Allee: Interaktív Színházkiállítás

5225
A Nemzeti Színház múltja és jelene, interaktív formában, az Allee Bevásárlóközpontba költözik.

Évadnyitás a Centrál Színházban

5198
Az öt évvel ezelőtti névváltás a megváltozott célokra utalt: a Centrál mára a budapesti színházi élet jól bejáratott brandjévé vált.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése