TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Schwarzkopf Professional ASK Akadémia 2018. június 22-én Budapesten is bemutatta legújabb edukációs programját, a világban már sikerrel futó Shaping Futurest.
A szisztematikus kutatás-fejlesztési hátterű vállalatot másodszorra választották Magyarország rangos szupermárkái közé.

Csökkennek a közigazgatás adminisztratív terhei

Az Integrált Jogalkotási Rendszer bevezetésével az állampolgárok és vállalkozások is jobb szolgáltatást ...

A kriptovaluta nem lufi, csak jó portfólió és stratégia kell

A 20 legjövedelmezőbb kriptovaluta ma a teljes kriptovalutapiac teljesítményének 90%-át teszi ...
Évente több millió kisgyermek hal meg alultápláltság következtében világszerte. Ez a kétségbeejtő tény ösztökélte arra a tudományos alapokon nyugvó termékeivel az öregedés lelassításán fáradozó Nu Skint, hogy életre hívja az immár 15 éves „Tápláld a Gyermekeket” társadalmi vállalkozását.
A Magyarországon Nemzet Szépe elnevezés alatt megrendezésre kerülő Miss Nation’s Beauty világverseny célja, hogy a szép lányok egyben hazájuk egyfajta exportőrré is váljanak.
A hatvanmillió forintos adományból korszerű mammográfiás készüléket kapott a Semmelweis Egyetem.
A szépséggel most gyógyítani is lehet! Az eddigi legkülönlegesebb szépségdobozt mutatta be az Arena Plaza és az InStyle magazin.
Magyarországon közel félmillióan kapcsolódnak vásárlóként vagy forgalmazóként a szektorhoz, mely mintegy 50 milliárdos forgalmat ért el 2014-ben.
Radeczky Zoltán, a Magyarországot, Horvátországot, Szlovéniát, Bosznia-Hercegovinát magába foglaló AVON Pannónia Csoport ügyvezető igazgatója vette át az AVON németországi piacának irányítását is.

Minden a külsőségekről szól

7573
Legalábbis egy nemrég készített, 1000 fős felmérés értékelése után erre következtet Dr. László Zsolt plasztikai sebész és Dr. Hevesi Kriszta pszichológus.
A Helia-D Herba-Kastély Gyógynövény- és Szépségközpont a világszerte híres Tokaji Borvidék szívében, Tolcsván nyitotta meg kapuit szeptember végén.
A fehér 50 árnyalata – egy évre elegendő terméket nyerhetnek a vállalkozó kedvűek.
Szerény üzleti tervükben napi 45 vendéggel számoltak tíz hónapon belül. Az első üzlet már a nyitás napján hozta ezt a számot, így nem csoda, hogy a korábbi piaci rést ma már 42 BioHair szalon tölti be.
A L’Oréal Professionnel nemzetközi szóvivőjének szerepét idén Eva Green, a Casino Royale James Bond lánya tölti be.
A JOY idén 13. alkalommal választja meg a szépségipar legjobbjait a Joy Prix de Beauté – A szépség nagydíja versenyen.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése