TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A csináld magad marketing halála

8196
Trendforduló küszöbén a marketing. Újra a márkaépítés és a kivitelezők kora, az offline marketing eszközök reneszánsza jön. A csináld magad marketingnek leáldozott – jelentette ki Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő a Kisvállalati Marketing Expón tartott előadásában a múlt héten.
Az Electrolux Lehel Kft. brand és corporate PR tevékenységeinek támogatásával bízta meg kommunikációs tenderénrk nyertesét, a Stern Communicationst.

Már könyv is segíti a kiégés elkerülését

Aki dolgozik, az szinte biztos, hogy ki van égve. A kérdés csak a kiégés mértéke. Csatlós Csilla ...

Íme, a legjobb hazai e-kereskedelmi honlap 2018-ban

Az online marketing-kommunikációs szakma pályázatán egy divatárucikkeket forgalmazó oldal lett ...
Nem bírják a kritikát, nem motiválnak, de hatalommániásak a magyar főnökök.
A két szakterület képviselőinek együttműködése lesz a sikeres értékesítési stratégia kulcsa a technológia és az új média területén.
A Havas csoport ma az integrációs stratégiája egy újabb lépését jelentette be, mely az egyszerű és agilis szervezeti felépítését hivatott hangsúlyozni.

INFINITI – Koncepcióautó leleplezés

3804
Az Infiniti japán prémium autómárka bejelentette, hogy sport-koncepcióautójának az INFINITI EMERG-E nevet adja. Videóval.

Új ügyvezető a Chio élén

3760
A magyarországi snackpiac vezető vállalatának irányítását január 1-jétől Merkler Róbert veszi át. Céljai közt szerepel új termékek bevezetése és az export növelése.

Az új üzleti modell

3563
A felhő egy előremutató, kiforrott technológiájú informatikai szolgáltatás, amely vélhetően képes lesz megváltoztatni a vállalkozások alapvető stratégiáját is.

Stratégiát vált a Canon

3544
Szolgáltatásközpontúság, folyamatoptimalizálás, az új technológiák alkalmazása - néhány kulcselem a Canon új stratégiájából.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése