TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Új kreatív igazgató a FLOW PR-nél

7941
Berkes Ákos hat éve dolgozik az ügynökségnél, feladatai közé tartozik majd az ügynökség új, startupok imázsépítésével foglalkozó divíziójának, az Enginy-nek vezetése is.
Az Y generációs sikertörténeteket vlog formájában bemutató ötletével induló versenyző nyerte a Vodafone You pályázatát, a ProjectPitchet.

Pöttyös chatmatricák a Viberen

Saját, egyedi Viber matricákat mutatott be Magyarország egyik legkedveltebb márkája, hogy a ...

Videósokat keres Sárvár

Mi kell egy jó fotóhoz vagy egy jó filmhez? Jó téma. Ez az alapigazság Sárvár esetében adott, ...
A hétvégi tüntetéssel az UBER befejezte magyarországi működését. Nem maradunk azonban modern technológiára épülő, utas központú taxisszolgáltatás nélkül: augusztus elején indulnak a Taxify sárga autói.

Startupok az EFOTT-on

7700
A Magyar Nemzeti Kereskedőház olyan gyakorlati információkkal látja el a fesztiválozókat, amelyek segítenek az elindulásban.
Hazai fejlesztők először alkottak olyan polarizált fényterápiás készüléket, amely közel 100%-os polarizáltságú fény kibocsátására képes, és minden eddiginél nagyobb testfelület megvilágítását teszi lehetővé.
A szervezők mégsem ülnek a babérjaikon, hanem folyamatosan változik, fejlődik, épül és szépül a „Szabadság Szigete".
Átadta innovatív fejlesztőközpontját az egyik legsikeresebb magyar startup. Az IT-szakemberek körében a legnagyobb sikert a ház a házban megoldás, vagy más néven a „Hut” aratta.
Minden eddiginél erősebb programmal jön a legnagyobb hazai techkonferencia.
Újabb magyar startup kapott közösségi támogatást, és gyűjtötte össze egy nap alatt a tömeggyártáshoz szükséges összeget.
Második alkalommal ismerték el Magyarország innovatív vállalatait az Üzletfejlesztési Díjjal.
Kezdetét vette a Brewie közösségi finanszírozás (crowdfunding) kampánya, amelynek segítségével elindulhat a teljesen automata otthoni sörfőzőgép gyártása.
Teljes gőzzel dübörög a „startup láz”, és a világháló fejlődésének köszönhetően robbanásszerű változás előtt áll offline világunk is.
Egyenként másfélmillió forintnyi eurót és egy hónapos berlini akcelerátor programban való részvételt nyert két magyar startup.
A kommunikációs ügynökség új ügyfeleik közt szerepel a Design Terminál, egy piacvezető biztonságtechnikai cég, illetve egy brit egészségügyi diagnosztikai startup.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése