TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az üzletlánc a szurkolókról mintázott kabalákkal és kilométeres jókívánságokkal bíztatja sportolóinkat.

Dárdai Pál a Coca-Cola Eb kampányában

7656
A futballvilág meghatározó alakjával indít közös kampányt a Coca-Cola Magyarország a labdarúgó-Európa-bajnokság ideje alatt.

A szép lányok adnák el a legjobb magyar termékeket?

A Miss Nation’s Beauty világverseny célja, hogy a szép lányok egyben hazájuk egyfajta exportőrré ...

Megújult a SPAR kommunikációja

Március 23-tól „minőség. szeretem” szlogennel új imidzskampányt indított a SPAR Magyarország. ...
A focirajongóknak kedveskedik egy ingyenesen igényelhető poszterrel a Hörmann Hungária, amely elkötelezett támogatója a sportnak, ezen belül is a labdarúgásnak.
Détári Lajos és Hajdú B. István részvételével mutatták be a magyar válogatott tagjairól mintázott mini figurákat, a Football Heroes kollekciót.
Immár harmadik éve nyitották meg városnéző futással az Európa-napi fesztivált a Margitszigeten. A „12 év – 12 km” elnevezésű rendezvényen több ezer futó állt rajtvonalhoz.
Érkezik a zöld dobozos, kivi-alma ízű Summer Edition, amely májusban kerül ki a boltok polcaira limitált mennyiségben.
A GR1D CLUB The Race After Party, a Magyar Nagydíj után idén ismét a Buddha-Barban várta azt a szűk elitet, aki bejuthatott a világ egyik legexkluzívabb parti sorozatának budapesti állomására.
Elkészült a nagysikerű Nike reklámsorozat harmadik része, a brazíliai focitornára készült trilógia utolsó, The Last Game című filmje.

Futásnak ered a Wizz Air

6965
A Wizz Air névadó szponzorációs megállapodást kötött a Budapesti Sportirodával a Budapest Félmaraton kapcsán. A Budapest Félmaraton neve 18 év után változik meg.

A VELUX és a Röplabda

5914
Az Európai Röplabdaszövetség és a VELUX Cégcsoport szerződése értelmében a 2013-as CEV Röplabda Férfi Európa-bajnokság névadó szponzora a VELUX Cégcsoport lesz.

A sport mindenkié!

5161
Szeptember 6-án lesz a legújabb Sportos Csütörtök a Médiaunió Alapítvány jóvoltából 45 féle sportág mutatkozik be 40 városban, összesen 100 helyszínen.

Olimpiai láz a weben

5093
A 2012-es év sporteseményekkel telítetten zajlik, azonban semmi sem mozgatta meg úgy az internet-felhasználókat, mint az olimpiai játékok.

Díjlovas verseny- már nyolcadszor!

4965
A Lovasterápia Szövetség a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat támogatásával jön létre a rendezvény, a Lovasterápiás Versennyel párhuzamosan.

Robbanásszerűen terjednek az ízesített sörök

4859
Nem mutatható ki egyértelmű összefüggés a nagy sportesemények és a sör valamint a sós ropogtatnivalók forgalmának emelkedése között.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése