TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az üzletlánc a szurkolókról mintázott kabalákkal és kilométeres jókívánságokkal bíztatja sportolóinkat.

Dárdai Pál a Coca-Cola Eb kampányában

7656
A futballvilág meghatározó alakjával indít közös kampányt a Coca-Cola Magyarország a labdarúgó-Európa-bajnokság ideje alatt.

Sűrű éve volt a Facebooknak 2017-ben

Megújult a küldetése, közel 150 millió új emberrel bővült a felhasználói kör, és majd 100 millióval ...

Hazánkból is felkerültek állatok az ismert fotós virtuális bárkájára

Budapesten járt Joel Sartore, a National Geographic fotósa, aki egy virtuális bárkán gyűjti ...
A focirajongóknak kedveskedik egy ingyenesen igényelhető poszterrel a Hörmann Hungária, amely elkötelezett támogatója a sportnak, ezen belül is a labdarúgásnak.
Détári Lajos és Hajdú B. István részvételével mutatták be a magyar válogatott tagjairól mintázott mini figurákat, a Football Heroes kollekciót.
Immár harmadik éve nyitották meg városnéző futással az Európa-napi fesztivált a Margitszigeten. A „12 év – 12 km” elnevezésű rendezvényen több ezer futó állt rajtvonalhoz.
Érkezik a zöld dobozos, kivi-alma ízű Summer Edition, amely májusban kerül ki a boltok polcaira limitált mennyiségben.
A GR1D CLUB The Race After Party, a Magyar Nagydíj után idén ismét a Buddha-Barban várta azt a szűk elitet, aki bejuthatott a világ egyik legexkluzívabb parti sorozatának budapesti állomására.
Elkészült a nagysikerű Nike reklámsorozat harmadik része, a brazíliai focitornára készült trilógia utolsó, The Last Game című filmje.

Futásnak ered a Wizz Air

6965
A Wizz Air névadó szponzorációs megállapodást kötött a Budapesti Sportirodával a Budapest Félmaraton kapcsán. A Budapest Félmaraton neve 18 év után változik meg.

A VELUX és a Röplabda

5914
Az Európai Röplabdaszövetség és a VELUX Cégcsoport szerződése értelmében a 2013-as CEV Röplabda Férfi Európa-bajnokság névadó szponzora a VELUX Cégcsoport lesz.

A sport mindenkié!

5161
Szeptember 6-án lesz a legújabb Sportos Csütörtök a Médiaunió Alapítvány jóvoltából 45 féle sportág mutatkozik be 40 városban, összesen 100 helyszínen.

Olimpiai láz a weben

5093
A 2012-es év sporteseményekkel telítetten zajlik, azonban semmi sem mozgatta meg úgy az internet-felhasználókat, mint az olimpiai játékok.

Díjlovas verseny- már nyolcadszor!

4965
A Lovasterápia Szövetség a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat támogatásával jön létre a rendezvény, a Lovasterápiás Versennyel párhuzamosan.

Robbanásszerűen terjednek az ízesített sörök

4859
Nem mutatható ki egyértelmű összefüggés a nagy sportesemények és a sör valamint a sós ropogtatnivalók forgalmának emelkedése között.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése