TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A kampány gerincét alkotó reklámfilmben Nagy László válogatott kézilabdázó emberfeletti felkészülése áll szemben a Poli-Farbe Platinum használatának könnyedségével.
A Pole Artistic Competition nemzetközi rúdtáncversenyt először rendezik nálunk, lehetőséget adva arra, hogy a rúdtánc művészibb, színházi ágát ismerje meg a magyar közönség.

Nemcsak a Z és Y generáció beszélget személyes interakció nélkül

Ez a tendencia egyre gyakrabban figyelhető meg az idősebb korosztálynál is. Mennyiben változott ...

Együtt olcsóbb lakást bérelni

Az emelkedő ingatlanárak és lakásbérleti díjak nemcsak nálunk, hanem Európa szinte minden nagyvárosában ...
Gömöri Zsolt a döntésével egyben szeretné felmenteni a közgyűlést a bizalmi szavazás terhe alól az egység megteremtése érdekében. Szerinte a feladat most a jelen értékelése a jövő építésével.

Ennél a banknál aztán lehet tekerni

7472
Második alkalommal nyerte el a kormány Kerékpárosbarát Munkahely díját a K&H. A Csoport dolgozóinak több mint 10%-a jár rendszeresen biciklivel munkába.

Szupermárkák között a BioTechUSA

7467
A Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága idén 11. alkalommal díjazta a legjobb márkákat. A táplálék-kiegészítőket gyártó BioTechUSA is megkapta az elismerést.

Mi a jó a munkahelyi stresszben?

7420
Rossz hírt hozott a Profession.hu Munkahelyi stressz felmérése. Kimutatta, hogy túlnyomó többségünk szokott stresszes helyzettel szembesülni a munkahelyén.
Számos sikeres eseménynek adott otthont tavaly a Groupama Aréna, ahol a futballmérkőzések mellett idén is sok rendezvény, köztük egy népszerű világsztár koncertje is várható.

Sportkommunikációval erősít a Live PR

7402
A Magyar Vitorlás Szövetség és az A-Híd OSC Újbuda vízilabdaklub is a Live PR-t bízta meg kommunikációjuk szervezésével és lebonyolításával.

Ismét nagy ugrásra készül a Coca-Cola

7336
Végéhez közeledik az egyetemistáknak indított bajnokság, a Coke Ugró1etem, amelyre több mint 300 egyetemi csapat nevezett.

Vezérszurkolókat keres az MVM

7179
A budapesti Vízilabda Európa-bajnokság nemzeti főszponzora kampányt hirdet a legelhivatottabb vízilabda szurkolók felkutatására.
2014. június 1-jétől a norvég sport és utcai ruházati márka hivatalosan szponzorálja a világ egyik legjobb sífutó válogatottját.

Pelenkapénzből hokiznak

6955
Öt hazai jégkorong-utánpótlás csapat részesült összesen 8 millió forintos támogatásban, amelyet új sportszerek vásárlására és sportolási lehetőségeik fejlesztésre fordítanak a klubok.

Sportfogadóknak indít műsort a SportKlub

6742
Indul az oknyomozó „Pályán kívül” magazin, a Tipsterrel pedig a sportfogadások kedvelőinek kedveznek.

Futottak a Telenor munkatársai

6636
Az amatőr sportolók célja volt, hogy a Bátor Tábor számára pénzbeli adományt gyűjtsenek.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 123456 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése