TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Folytatódik a Szentkirályi Tehetségprogram, amelyet a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. tavaly azért indított útjára, hogy felkutassa és támogassa az ország fiatal sporttehetségeit.
A Procter&Gamble idén a TESCO Magyarországgal együttműködve új kampányt indított, amely a Magyar Úszó Szövetség A Jövő Bajnokai programjában résztvevő fiatal úszókat támogatja.

Fókuszban a környezetvédelem: indul a nevezés a Zöld Béka Díjért

Idén is keresi a legjobb fenntarthatósági jelentést a Deloitte. ...

Még mindig kevés tejterméket fogyasztanak a gyerekek

A gyermekek táplálkozási szokásairól készített felmérést a Danone Kft. ...
Az önfeledt vízparti pillanatokhoz Metzker Viki is csatlakozott. És hogy mi köti össze a három főszereplőt? Öt betű: EFOTT.
A szervezők néhány hete vehették át a CIVIL DÍJ-at a Swimathon 2016-ért, a legsikeresebb adománygyűjtő kampány kategóriájában.
Európa egyik legismertebb sportcélú étrendkiegészítő márkája a KRQ kommunikációs ügynökséget kérte fel.
A GE Magyarország új szintre emeli a munkatársakkal törődést, azzal, hogy saját fitnesztermet nyit a Váci Greens campuson, ahol 2500 ember dolgozik.
A CEVA Logistics nyerte a Prologis Budapest Kispályás Focibajnokságát, amelyet harmadszor rendeztek meg a logisztikai óriás nagytétényi raktárbázisának rekreációs parkjában.

José Mourinho teát reklámoz

7720
A szaktudásáról, valamint nyers, arrogáns stílusáról híres edzővel a Lipton készített reklámfilmeket.
Megérkezett Magyarországra az adidas legújabb futball cipő kollekciója: a Speed of Light három modellt vonultat fel.

Öt megdöbbentő haláleset a sporttörténelemből

7704
Sok futballszeretőnek bizonyára ma is az eszébe jut Fehér Miklós, aki 12 évvel ezelőtt tragikus körülmények között vesztette életét.
Nem konkrét márkához, hanem vállalati értékeihez és sikereihez kapcsolja a világ- és Európa-bajnok, világcsúcstartó úszót az Uniever Product Zrt.
Ám a versenyző közreműködésével születetett egy kisfilm, amely remélhetőleg minél több fiatalt motivál majd.
Mindössze két porszívó szívóerejét kihasználva mászott fel Sierra Blair-Coyle profi sziklamászó nő egy 140 méteres irodaház külső üvegfalán, Szöulban.
A kampány gerincét alkotó reklámfilmben Nagy László válogatott kézilabdázó emberfeletti felkészülése áll szemben a Poli-Farbe Platinum használatának könnyedségével.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 123456 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése