TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(sg.hu) A számítógépek természetes beszédértelmezése és az akár protéziseket is létrehozni képes 3D nyomtatás – ezek a technológiák is szerepelnek a Gartner piackutató cég idei Hype Cycle for Emerging Technologies nevű jelentésben, amelyben minden évben nyilvánosságra hozzák a jövőben meghatározó szerepet betöltő fejlesztéseket.
(BTL.hu) Az Axe márka egy gerilla megoldással a belvárosi tömegközlekedőket célozta meg, melyet a PHD prezentált a márka számára.

Többszázéves múlt, tízéves jubileum

Idén ünnepli tizedik évfordulóját Bük városa, így augusztus 18. és 20. között Táncdalfesztivál, ...

A közösségi oldalak egyben mércék is a kereskedelem számára

A követők száma és az értékelések alapján Budapest legnépszerűbb piaca a Fény Utcai Piac. ...

És mégis mozog az Akadémia...

2427
(BTL.hu) Több mint hatezer ember látogatott el a Paint Up! Visualpower virtuális épületfestő verseny döntőjére az MTA Széchenyi téri székházához június 26-án, vasárnap.

Alakváltó dm-ek

2361
(BTL.hu) A Hűha névre keresztelt, papírból készült reklámanyagok kinyitáskor háromdimenzióssá válnak: kiugranak a borítékból, kiemelkednek a prospektusból.

A legzöldebb kampány

2110
(BTL.hu) A WWF idén szakított a megszokással, és elkészítette a világ legzöldebb szórólap kampányát az Akció segítségével.

Formatervezési díjas láda

1531
(BTL.hu) A Basf által gyártott Neopolen EPP habból készülő összecsukható láda nyerte a 2011-es német formatervezői díjat.

Gondolatolvasó buborékok

1486
(ambient.media.hu) Új ambient eszközzel hirdetett legutóbb a StarKing Óbuda Apple Premium Reseller. A decemberi kampányban debütáló reklámfelület lényege, hogy valósan megjelnített gondolat- és szövegbuborékok segítségével a “fogyasztók fejébe láthatunk”.
(BTL.hu) Az Oriflame Magyarország megalapításának 20. évfordulójának alkalmából 2011. január 20. és 23. között Budapest, Debrecen, Győr, Miskolc, Szeged és Székesfehérvár egy-egy bevásárlóközpontja előtt jégszoborral várják az érdeklődőket. A kiállításhoz fotópályázat is társul: a cég közösségi oldalán február 3-ig a három legtöbb lájkot begyűjtő kép feltöltői értékes ajándékcsomagban részesülnek.

Új ingyenes hirdetési újság

1327
(BTL.hu) A KiÚtravaló című színes kiadvány 100 000 példányban lát napvilágot az ország főiskoláin, egyetemein, felsőoktatási kollégiumaiban.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése