TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(sg.hu) A számítógépek természetes beszédértelmezése és az akár protéziseket is létrehozni képes 3D nyomtatás – ezek a technológiák is szerepelnek a Gartner piackutató cég idei Hype Cycle for Emerging Technologies nevű jelentésben, amelyben minden évben nyilvánosságra hozzák a jövőben meghatározó szerepet betöltő fejlesztéseket.

Lepotyogott angyalok

2433
(BTL.hu) Az Axe márka egy gerilla megoldással a belvárosi tömegközlekedőket célozta meg, melyet a PHD prezentált a márka számára.

Kétségtelenül átállunk lineárisról digitálisra

A folyamatos technológiai fejlődés következtében a fogyasztói szokások is állandóan változnak. ...

Gazdaságfehérítő magyar startup a piacon

Szeptember közepén indult útjára az éttermeket és futárokat összekapcsoló magyar startup, a ...

És mégis mozog az Akadémia...

2427
(BTL.hu) Több mint hatezer ember látogatott el a Paint Up! Visualpower virtuális épületfestő verseny döntőjére az MTA Széchenyi téri székházához június 26-án, vasárnap.

Alakváltó dm-ek

2361
(BTL.hu) A Hűha névre keresztelt, papírból készült reklámanyagok kinyitáskor háromdimenzióssá válnak: kiugranak a borítékból, kiemelkednek a prospektusból.

A legzöldebb kampány

2110
(BTL.hu) A WWF idén szakított a megszokással, és elkészítette a világ legzöldebb szórólap kampányát az Akció segítségével.

Formatervezési díjas láda

1531
(BTL.hu) A Basf által gyártott Neopolen EPP habból készülő összecsukható láda nyerte a 2011-es német formatervezői díjat.

Gondolatolvasó buborékok

1486
(ambient.media.hu) Új ambient eszközzel hirdetett legutóbb a StarKing Óbuda Apple Premium Reseller. A decemberi kampányban debütáló reklámfelület lényege, hogy valósan megjelnített gondolat- és szövegbuborékok segítségével a “fogyasztók fejébe láthatunk”.
(BTL.hu) Az Oriflame Magyarország megalapításának 20. évfordulójának alkalmából 2011. január 20. és 23. között Budapest, Debrecen, Győr, Miskolc, Szeged és Székesfehérvár egy-egy bevásárlóközpontja előtt jégszoborral várják az érdeklődőket. A kiállításhoz fotópályázat is társul: a cég közösségi oldalán február 3-ig a három legtöbb lájkot begyűjtő kép feltöltői értékes ajándékcsomagban részesülnek.

Új ingyenes hirdetési újság

1327
(BTL.hu) A KiÚtravaló című színes kiadvány 100 000 példányban lát napvilágot az ország főiskoláin, egyetemein, felsőoktatási kollégiumaiban.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése