TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Miért nem vagy sikeres online társkereső?

7645
Az iooo.hu összeszedte azokat a „talán”-okat, amelyeket olvasva bárki rádöbbenhet arra, miért nem sikeres társkereső.
Több, mint 60 ezer nő bevonásával, két éven át tartó kutató munkának köszönhetően született meg a Levi’s legújabb női farmer kollekciója.

Magyarok is indulnak Európa legnehezebb terepfutó versenyén

A 16. Ultra-Trail du Mont-Blanc terepfutó eseményen 171 kilométert és 10.000 méternyi szintkülönbséget ...

Négy hónapos programsorozattal mond köszönetet a Fény Utcai Piac

Szeptembertől év végéig „szórakoztató központként” is működik majd a 20 éves Fény Utcai Piac. ...
A „Kend a rúzst! Merj kenni, merj tenni!” kampányban közös erőből, meghökkentő módon hívják fel a nők a figyelmet a méhnyak rák megelőzésének fontosságára.
A neves divattervezők ezúttal a konfekciómérettől eltérő testalkatú hölgyekre szabták kreációikat, és egy-egy selfie-vel bepillantást engedtek műhelymunkájukba.

Babáznak a vízilabdás lányok

7203
A Vízilabda Európa-bajnokság nemzeti főszponzora különleges ajándékkal, az EB kabalafigurájának óriás változatával lepte meg az első mérkőzése előtt álló női válogatottat.

Az LG aktivitása is selfie feltöltésre épít

7086
Enjoy the mood of Budapest — ez az LG Artcool Stylist Inverter V hangulatfestő installációja az Akváriumnál.
Ingyenes párizsi hétvégét ad az Air France egy selfie-ért, na meg persze némi tempóért, a nyertes ugyanis csak 140 perccel az indulás előtt sorsolják.
Rihannával az élen már több mint három millióan követik az Instagramon azt a 20 éves lányt, akinek minden fényképén jól látható formás hátsója.

Magyar csókok világméretű közvetítésben

6925
Egy magyar startup fejlesztésének köszönhetően a világon először hazánkban szerveznek élő, video-streamingen alapuló csókversenyt.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése