TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Sikeres volt a DotcommerceDay

3540
Hagyományteremtő szándékkal rendezte meg Neo Interactive digitális ügynökség az első hazai DotcommerceDay-t, azaz az Internetes Vásárlás Napját. A mozgalom célja, hogy az internetezőket bevonva, motiválva ismertessék meg velük az online vásárlás előnyeit, ezzel segítve az internetes kereskedelem és a tudatos vásárlás fejlődését Magyarországon.

Nem jött be a Facebook kupon

2767
(Social Times) A Facebook úgy döntött, hogy leállítja a Deals elnevezésű szolgáltatását, amely eredetileg a helyi szolgáltatásokat hirdető kuponrendszer, a Groupon riválisa szeretett volna lenni.

Új marketingvezető és új PR és CSR menedzser a Samsungnál

2017 májusától Witsch Gerda marketingvezetőként folytatja munkáját a Samsung Electronics Magyar ...

Még mindig kevés tejterméket fogyasztanak a gyerekek

A gyermekek táplálkozási szokásairól készített felmérést a Danone Kft. ...

Államalapítási akció

2734
A Tesco összes hipermarketében futó Magyar Hetek program keretében több mint 200 hazai terméket kínálnak kedvezményes áron.
(News4business) A Pick nagyszabású promóciója több mint 70 ezer fogyasztót mozgatott meg.
(SocialTimes) Az IKEA remek innovatív ötlettel állt elő világszerte, melynek a gazdája két fiatal rotterdami tanuló: lájkold a legjobb bútorokat, így azokból kialakul a legjobb szoba!

Virtuálisan is matricáz a Bumm

2701
A Blikk Bumm nyereményjáték őszi szériája még több ajándékkal várja az olvasókat és a címlap-matricás játék online lehetőségekkel is bővült.

20 millió dinnyére

2582
(MTI) Hipermarketekben zajló kóstoltatás, valamint széleskörű médiajelenlét jellemzi az augusztus végéig tartó, a dinnye fogyasztásösztönzését célzó kampányt.

Bulizz éjjel – olvass másnap

2577
Könyvdílerek lepik el az éjszakai szórakozóhelyeket, szállják meg a szabadtéri táncparketteket és értékesítik könyveiket a Galaktikabolt promóciója során.

Beindult a Fröccsbusz

2575
(BTL.hu) Az Agrármarketing Centrum (AMC) idei fröccskampányának kultikus járműve a budapesti Mikszáth térről startolt egy hónapos országos roadshow-jára, Hajós András fröccsmester közreműködésével.
(BTL.hu) 2011. július 23-án és augusztus 6-án 20 Tesco áruházban népszerűsíti a magyar dinnyét az áruházlánc és a Magyar Dinnyeszövetség.
(DMSZ/ DMA UK) A JWT marketingkommunikációs ügynökség felmérése szerint az amerikai és a brit felnőttek 80 százaléka úgy véli, a közösségi hálózat nem biztonságos hely az online vásárláshoz.
(BTL.hu) Hazai és külföldi előadóművészek több mint 350 ezer dalának legális letöltésére van lehetősége a zenekedvelőknek a Spar-csoport jóvoltából, miután a kiskereskedelmi lánc és a Sony Music közös promóciót indított népszerű hazai előadók bevonásával.
(BTL.hu) A Bridgestone Kelet-Európa meghívásos tenderen választotta ki a Grey/G2 Magyarországot, így 2011 második felében 15 országban fejleszt és kivitelez shopper marketing stratégiát az ügynökség.
(BTL.hu) A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 10 millió forint bírságot szabott ki a Lidl kiskereskedelmi láncra az akciós újságjában szereplő megtévesztő szlogenek miatt.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 123 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése