TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(Mai Piac) A Magyar Idegenforgalmi és Területfejlesztési Egyesület kiadásában jelent meg az új sajtóorgánum, mely hazánk lokális portékáit és az egészséges életmódot népszerűsíti.

Arctréning és márkaépítés

2678
A Hír24 hírportál újrapozícionálására és a re-launch kampány kidolgozására a Sanoma Media a Neo Interactive-ot kérte fel.

Várost szépítettek a műegyetemisták

Példás hagyomány, hogy a budapesti Műegyetemnek otthont adó XI. kerületet évről-évre csinosítják ...

Elindult a „mobil OFF, élmény ON!” rendezvénysorozat

Az internet legnépszerűbb videósai internet mentes élményekkel ajándékozták meg az Aquaworld ...

Budapesten a legkedveltebb

2676
A Metropol olvasottsága 653 ezer fő lett, ami 6,7 százalékos növekedés az előző negyedévhez képest a Nemzeti Olvasottság Kutatás legújabb felmérése szerint.
(BTL.hu) Több szinten kommunikál a Kőbányai sör az ország keleti régiójában: az óriásplakát és print hirdetési kampány mellett a Szomjoltóság egyik átalakított tűzoltóautójával promóciót is folytat a strandokon. A márka partnere az aktivitásokban a Human Telex Reklámügynökség.

A CIB anyabankja a legjobb

2563
(BTL.hu) A meghatározó pénzügyi magazin, az Euromoney legjobb olasz banknak járó kiválósági díját idén az Intesa Sanpaolo Csoport nyerte el.

Mozgásban a csúcsvállalatok

2559
(BTL.hu) Magyarország 100 legnagyobb vállalata az összteljesítmény alapján túl van a nehezén. A válság okozta sokk után a többség fellélegzett, megkezdődött a talpra állás – derül ki a Dun&Bradstreet összeállításából.
(BTL.hu) A Nemzeti Sport Online – a T-Mobile támogatásával – valósítja meg a vizes világbajnokságra készülő, külön iPhone-ra és androidra fejlesztett alkalmazást.

Győztek a pandák!

2552
(BTL.hu) Mintegy 22 ezer szavazattal az olvasók választották ki a száz közül a legjobb magyar National Geographic címlapot.

Használd újra, ökosan!

2548
(BTL.hu) Megvannak a háztartási hulladékok újrahasznosítására kiírt kreatív pályázat első fordulójának nyertesei, melyet az Öko-Kord Országos Nonprofit Kft. és National Geographic Kids hirdetett meg.

Egységes Est értékesítés

2539
(BTL.hu) Az EMG Médiacsoport Kft. a fővárosi és az eddig a cégcsoporton kívül folytatott vidéki sales tevékenység egyesítésének érdekében új céget hozott létre, mely július 14-én kezdte meg működését Radányi László vezetésével.

Csúszópályán “repültek”

2529
(BTL.hu) Folytatódik a Blikk jótékonysági akciója, a Napraforgó Program, amelynek keretében ezúttal az abádszalóki Napsugár Klub szellemi vagy testi fogyatékos gyermekei és fiatal felnőttjei tölthettek egy felejthetetlen, élményekkel teli napot a Zamárdi kalandparkban.

A gasztronómiába is belekóstolnak

2506
(BTL.hu) A Népszabadság 2011-ben is megjelenteti a legkiválóbb hazai éttermeket bemutató exkluzív magazinját, amely – az elmúlt évekhez hasonlóan – a gasztronómiai kalauz, a Dining Guide-dal együttműködésben készült.
(BTL.hu) Az Axel Springer tervei szerint a minőségi online tartalmat a jövőben fizetőssé teszik, mellette viszont megtartják az ingyenes szerkezetet is, többek között a termékek marketingtevékenységének kiegészítésére – mondta Dr. Bayer József ügyvezető igazgató a Világgazdaság Online-nak adott interjújában.

Bulvár – fiataloknak

2495
(BTL.hu) Nyolc lapszámon keresztül külön ifjúsági tartalommal jelentkezik a Vasárnapi Blikk.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése