TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Magazin a helyi termékekről

2680
(Mai Piac) A Magyar Idegenforgalmi és Területfejlesztési Egyesület kiadásában jelent meg az új sajtóorgánum, mely hazánk lokális portékáit és az egészséges életmódot népszerűsíti.

Arctréning és márkaépítés

2678
A Hír24 hírportál újrapozícionálására és a re-launch kampány kidolgozására a Sanoma Media a Neo Interactive-ot kérte fel.

Százmilliós nézettséget hozhatnak az unboxing videók

Ezek lényege, hogy termékeket csomagolnak ki. Megvizsgáltuk, milyen hatással van ez a csomagolóiparra. ...

Gasztrofotó pályázatot indított Skócia kedvenc whiskyje

A The Famous Grouse Gourmet Pillanatok fotópályázatra április 26-ig nevezhetnek a vállalkozó ...

Budapesten a legkedveltebb

2676
A Metropol olvasottsága 653 ezer fő lett, ami 6,7 százalékos növekedés az előző negyedévhez képest a Nemzeti Olvasottság Kutatás legújabb felmérése szerint.
(BTL.hu) Több szinten kommunikál a Kőbányai sör az ország keleti régiójában: az óriásplakát és print hirdetési kampány mellett a Szomjoltóság egyik átalakított tűzoltóautójával promóciót is folytat a strandokon. A márka partnere az aktivitásokban a Human Telex Reklámügynökség.

A CIB anyabankja a legjobb

2563
(BTL.hu) A meghatározó pénzügyi magazin, az Euromoney legjobb olasz banknak járó kiválósági díját idén az Intesa Sanpaolo Csoport nyerte el.

Mozgásban a csúcsvállalatok

2559
(BTL.hu) Magyarország 100 legnagyobb vállalata az összteljesítmény alapján túl van a nehezén. A válság okozta sokk után a többség fellélegzett, megkezdődött a talpra állás – derül ki a Dun&Bradstreet összeállításából.

A sanghaji vb okostelefonon

2555
(BTL.hu) A Nemzeti Sport Online – a T-Mobile támogatásával – valósítja meg a vizes világbajnokságra készülő, külön iPhone-ra és androidra fejlesztett alkalmazást.

Győztek a pandák!

2552
(BTL.hu) Mintegy 22 ezer szavazattal az olvasók választották ki a száz közül a legjobb magyar National Geographic címlapot.

Használd újra, ökosan!

2548
(BTL.hu) Megvannak a háztartási hulladékok újrahasznosítására kiírt kreatív pályázat első fordulójának nyertesei, melyet az Öko-Kord Országos Nonprofit Kft. és National Geographic Kids hirdetett meg.

Egységes Est értékesítés

2539
(BTL.hu) Az EMG Médiacsoport Kft. a fővárosi és az eddig a cégcsoporton kívül folytatott vidéki sales tevékenység egyesítésének érdekében új céget hozott létre, mely július 14-én kezdte meg működését Radányi László vezetésével.

Csúszópályán “repültek”

2529
(BTL.hu) Folytatódik a Blikk jótékonysági akciója, a Napraforgó Program, amelynek keretében ezúttal az abádszalóki Napsugár Klub szellemi vagy testi fogyatékos gyermekei és fiatal felnőttjei tölthettek egy felejthetetlen, élményekkel teli napot a Zamárdi kalandparkban.

A gasztronómiába is belekóstolnak

2506
(BTL.hu) A Népszabadság 2011-ben is megjelenteti a legkiválóbb hazai éttermeket bemutató exkluzív magazinját, amely – az elmúlt évekhez hasonlóan – a gasztronómiai kalauz, a Dining Guide-dal együttműködésben készült.
(BTL.hu) Az Axel Springer tervei szerint a minőségi online tartalmat a jövőben fizetőssé teszik, mellette viszont megtartják az ingyenes szerkezetet is, többek között a termékek marketingtevékenységének kiegészítésére – mondta Dr. Bayer József ügyvezető igazgató a Világgazdaság Online-nak adott interjújában.

Bulvár – fiataloknak

2495
(BTL.hu) Nyolc lapszámon keresztül külön ifjúsági tartalommal jelentkezik a Vasárnapi Blikk.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése