TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Sziget legrégebbi beszállító partnere a Dreher Sörgyárak, amely már 23 éve szolgáltatja a sört, azaz a legnépszerűbb alkoholos italt a fesztiválon.Idén egy speciális, csak itt kapható sörkülönlegességgel, a Dreher Sziget Sörrel koccinthatnak a látogatók a jubileumra.

Nagy lépésre készül az Arany Fácán

7398
A tavalyi sikeres promóciók és több jelentős marketing díj után idén új mérföldkőhöz érkezik a márka, amely először kap komplex marketing támogatást.

A Coca-Cola megépítette az ország legnagyobb raktárát

A cég 2 milliárd forintos beruházással növelte meg tárolókapacitását, az ország legnagyobb ...

a Theodora is csatlakozott a népszerű TeSzedd! akcióhoz

A Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. dolgozói is részt vettek a TeSzedd! – Önkéntesen a tiszta ...
A cél, hogy olyan ötletek, tervek, tárgyak szülessenek, amelyek még élvezetesebbé tehetik a szurkolást.

Sörsor

6576
Már korábban is említettük, hogy mára sajnálatos módon nagyüzemi iparággá vált Magyarországon a rendezvényszervezés, a múlt hétvége is remek példa volt erre, amikor csak a főváros három gasztronómiai eseménynek is otthont adott, amelyekből kettőt megemlíteni sem igazán érdemes...

Művészi installációkon a sör készítése

6451
A Staropramen a VI. Budapesti Cseh Sörfesztivál egyik résztvevőjeként egyedi külsőben mutatja be az elsőszámú prágai sört.

Sör, amit drónok szolgálnak fel

6428
Ahogy egyre feljebb kúszik a hőmérő higanyszála, a sörfogyasztás is nő. Íme pár igazán ötletes promóciós megoldás a nagyvilágból!

Borsodi a Budavári Sörfesztiválon

6405
A vállalat valamennyi népszerű márkáját és az idei innovációkat is bemutatja majd a fesztiválon résztvevő sörrajongóknak.

Soproni: Új kategória a hazai sörpiacon

5559
Soproni márka újabb, kategóriateremtő újdonsággal lép piacra: két különleges, minőségi sörkülönlegességet kínálnak a fogyasztóknak.

Dreher különleges megvilágításban

4908
Egyedülálló kampányba fogott a sörmárka: mivel a nagyszerű alkotások fényt igényelnek, világító korsóból fogyasztható a nedű.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése