TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Nagy lépésre készül az Arany Fácán

7398
A tavalyi sikeres promóciók és több jelentős marketing díj után idén új mérföldkőhöz érkezik a márka, amely először kap komplex marketing támogatást.
A cél, hogy olyan ötletek, tervek, tárgyak szülessenek, amelyek még élvezetesebbé tehetik a szurkolást.

Reklámfilmmel erősíti nyári pontgyűjtő promócióját a LUKOIL

Pontgyűjtő akciót indított a 74 hazai LUKOIL-töltőállomást üzemeltető Normbenz Magyarország. ...

A budapesti Fazekas gimnázium nyerte a First Global Challenge-et

A Washingtonban megrendezett versenyre a világ 162 országából érkeztek robotot építeni. ...

Sörsor

6576
Már korábban is említettük, hogy mára sajnálatos módon nagyüzemi iparággá vált Magyarországon a rendezvényszervezés, a múlt hétvége is remek példa volt erre, amikor csak a főváros három gasztronómiai eseménynek is otthont adott, amelyekből kettőt megemlíteni sem igazán érdemes...

Művészi installációkon a sör készítése

6451
A Staropramen a VI. Budapesti Cseh Sörfesztivál egyik résztvevőjeként egyedi külsőben mutatja be az elsőszámú prágai sört.

Sör, amit drónok szolgálnak fel

6428
Ahogy egyre feljebb kúszik a hőmérő higanyszála, a sörfogyasztás is nő. Íme pár igazán ötletes promóciós megoldás a nagyvilágból!

Borsodi a Budavári Sörfesztiválon

6405
A vállalat valamennyi népszerű márkáját és az idei innovációkat is bemutatja majd a fesztiválon résztvevő sörrajongóknak.

Soproni: Új kategória a hazai sörpiacon

5559
Soproni márka újabb, kategóriateremtő újdonsággal lép piacra: két különleges, minőségi sörkülönlegességet kínálnak a fogyasztóknak.

Dreher különleges megvilágításban

4908
Egyedülálló kampányba fogott a sörmárka: mivel a nagyszerű alkotások fényt igényelnek, világító korsóból fogyasztható a nedű.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése