TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Nagy lépésre készül az Arany Fácán

7398
A tavalyi sikeres promóciók és több jelentős marketing díj után idén új mérföldkőhöz érkezik a márka, amely először kap komplex marketing támogatást.
A cél, hogy olyan ötletek, tervek, tárgyak szülessenek, amelyek még élvezetesebbé tehetik a szurkolást.

Pöttyös chatmatricák a Viberen

Saját, egyedi Viber matricákat mutatott be Magyarország egyik legkedveltebb márkája, hogy a ...

Videósokat keres Sárvár

Mi kell egy jó fotóhoz vagy egy jó filmhez? Jó téma. Ez az alapigazság Sárvár esetében adott, ...

Sörsor

6576
Már korábban is említettük, hogy mára sajnálatos módon nagyüzemi iparággá vált Magyarországon a rendezvényszervezés, a múlt hétvége is remek példa volt erre, amikor csak a főváros három gasztronómiai eseménynek is otthont adott, amelyekből kettőt megemlíteni sem igazán érdemes...

Művészi installációkon a sör készítése

6451
A Staropramen a VI. Budapesti Cseh Sörfesztivál egyik résztvevőjeként egyedi külsőben mutatja be az elsőszámú prágai sört.

Sör, amit drónok szolgálnak fel

6428
Ahogy egyre feljebb kúszik a hőmérő higanyszála, a sörfogyasztás is nő. Íme pár igazán ötletes promóciós megoldás a nagyvilágból!

Borsodi a Budavári Sörfesztiválon

6405
A vállalat valamennyi népszerű márkáját és az idei innovációkat is bemutatja majd a fesztiválon résztvevő sörrajongóknak.

Soproni: Új kategória a hazai sörpiacon

5559
Soproni márka újabb, kategóriateremtő újdonsággal lép piacra: két különleges, minőségi sörkülönlegességet kínálnak a fogyasztóknak.

Dreher különleges megvilágításban

4908
Egyedülálló kampányba fogott a sörmárka: mivel a nagyszerű alkotások fényt igényelnek, világító korsóból fogyasztható a nedű.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése