TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Paksi Atomerőmű és az MVM Paks II. Atomerőmű Fejlesztő Zrt. interaktív kiállítása a nyíregyházi VIDOR Fesztiválon zárta nyári fesztiválkörútját a hétvégén.

OTP Roadshow és a helyes fogápolás

4966
Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat fogászati szűrőbuszának tizedik helyszíne a kapolcsi Művészetek Völgye rendezvény lesz.

Különleges megoldás az elvándorlás megállítására

Magyarországról globális cégnél nemzetközi fizetés mellett távmunka? Sokak álma lenne. De ma ...

Íme, a legjobb hazai e-kereskedelmi honlap 2018-ban

Az online marketing-kommunikációs szakma pályázatán egy divatárucikkeket forgalmazó oldal lett ...

Segítség a helyes fogápoláshoz

4611
Az idei OTP Roadshow keretében 11 helyszínre látogat el a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat ingyenes fogorvosi szűrést végző mozgó fogászati rendelője.

Mosolyturnén a Bumeráng sztárjai

3087
Egy óriási üvegkalitkában bukkannak fel a leghallgatottabb hazai reggeli rádióműsor, a Bumeráng sztárjai az ország számos nagyvárosában az elkövetkező napokban.

Tovább folytatja útját a Smink Roadshow

3042
2011. szeptember 30. és október 30. között folytatódik a dm drogerie markt Smink Roadshow-ja.

Az AMC idei legsikeresebb kampánya

2955
A kultikus fröccsbusz július végén megkezdett, több mint egy hónapos országos roadshow-ja véget ért, ezzel lezárult az Agrármarketing Centrum (AMC) idei fröccskampánya.

A második helyre tör a Lenovo

2950
Hazánkban is bemutatkozott a “Lenovo DO Tour” elnevezésű roadshow-ja, mely két hónap alatt Európa kilenc országába látogat el. Célja, hogy bemutassa a Lenovo legújabb termékeit és technológiáit

Lezárult a Duna borrégió kampánya

2831
(MTI) Véget ért az Agrármarketing Centrum (AMC) országos - kéthónapos, és mintegy 60 millió forintba kerülő - kampánya, amelyet az AMC a Duna borrégió népszerűsítésére indított.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése