TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Paksi Atomerőmű és az MVM Paks II. Atomerőmű Fejlesztő Zrt. interaktív kiállítása a nyíregyházi VIDOR Fesztiválon zárta nyári fesztiválkörútját a hétvégén.

OTP Roadshow és a helyes fogápolás

4966
Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat fogászati szűrőbuszának tizedik helyszíne a kapolcsi Művészetek Völgye rendezvény lesz.

Elindult a „mobil OFF, élmény ON!” rendezvénysorozat

Az internet legnépszerűbb videósai internet mentes élményekkel ajándékozták meg az Aquaworld ...

Várost szépítettek a műegyetemisták

Példás hagyomány, hogy a budapesti Műegyetemnek otthont adó XI. kerületet évről-évre csinosítják ...

Segítség a helyes fogápoláshoz

4611
Az idei OTP Roadshow keretében 11 helyszínre látogat el a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat ingyenes fogorvosi szűrést végző mozgó fogászati rendelője.

Mosolyturnén a Bumeráng sztárjai

3087
Egy óriási üvegkalitkában bukkannak fel a leghallgatottabb hazai reggeli rádióműsor, a Bumeráng sztárjai az ország számos nagyvárosában az elkövetkező napokban.

Tovább folytatja útját a Smink Roadshow

3042
2011. szeptember 30. és október 30. között folytatódik a dm drogerie markt Smink Roadshow-ja.

Az AMC idei legsikeresebb kampánya

2955
A kultikus fröccsbusz július végén megkezdett, több mint egy hónapos országos roadshow-ja véget ért, ezzel lezárult az Agrármarketing Centrum (AMC) idei fröccskampánya.

A második helyre tör a Lenovo

2950
Hazánkban is bemutatkozott a “Lenovo DO Tour” elnevezésű roadshow-ja, mely két hónap alatt Európa kilenc országába látogat el. Célja, hogy bemutassa a Lenovo legújabb termékeit és technológiáit

Lezárult a Duna borrégió kampánya

2831
(MTI) Véget ért az Agrármarketing Centrum (AMC) országos - kéthónapos, és mintegy 60 millió forintba kerülő - kampánya, amelyet az AMC a Duna borrégió népszerűsítésére indított.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése