TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Karvalics Attila immáron harmadik éve foglalja össze azokat a trendeket, amelyek meghatározzák a marketing és kommunikáció irányait a következő évekre.
A FOX International Channels új szervezeti egységet hozott létre FOX Media néven.

Hamarosan ingyenes applikációval kereshetőek a jogszabályok

Android és iOS rendszeren futó applikáció letöltésével mobiltelefonon és tableten is könnyen ...

Idén 20 éves a Fény Utcai Piac

Az ikonikus helyszín szeptembertől év végéig egyfajta „szórakoztató központként” is működve ...
Májustól az Origo-Adnetwork portfóliót erősítik a Viacom tévécsatornák webes felületei.

A Sony a VIASAT új tulajdonosa

7422
A Sony Pictures Television (SPT) Networks megegyezett a Modern Times Grouppal (MTG) a magyarországi VIASAT3 és VIASAT6 kereskedelmi csatornák, illetve a Viasat Play catch-up szolgáltatás megvásárlásáról.

Az ördög portréja

4915
Bemutatkozik a legnagyobb méretű IAB-szabvány rich media hirdetési formátum.
Az Axel Springer hirdetési felületeit ezentúl a Gemius médiaoldali adservere szolgálja ki.

Új irodát nyitott a POS Media

3904
Európa vezető kiskereskedelmi médiacsoportja megnyitja németországi irodáját. Az áruházi reklámozással foglalkozó POS Media németországi partnere az andré media lesz.

Reklámok a mobil-Facebookon

3853
A Facebook tőzsdére vonulásával egy időben több olyan lépéseket is tesz, melyek a bevételi oldal megerősítését és befektetési kedv fokozását hivatottak elérni.

Sikeres a TV2 új hirdetési felülete

3508
November elején indította el a TV2 legújabb hirdetési formáját, a Reklámvadászt. Az úgynevezett Super Value csomag első terméke máris nagy siker a hirdetők és a nézők körében is.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése