TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Új kreatív igazgató a FLOW PR-nél

7941
Berkes Ákos hat éve dolgozik az ügynökségnél, feladatai közé tartozik majd az ügynökség új, startupok imázsépítésével foglalkozó divíziójának, az Enginy-nek vezetése is.

Boost Strategy Director a Morphónál

7925
Döbrögi Andrea feladata az ügyfelek üzleti folyamatainak fellendítése a kommunikációs célok, célcsoportok és eszközök újragondolásával, valamint a hatékonyságot növelő irányok megtalálása.

Jönnek az okos otthonokkal kommunikáló okos társasházak

A világon elsőként jöhetnek létre okos otthonokkal kommunikáló „okos társasházak” egy magyar ...

Jótékonysági akció a Fény Utcai Piacon

A Fény Utcai Piac jótékonysági akciót indít, amellyel a Gyermekétkeztetési Alapítvány számára ...

Új igazgatósági elnök a Shell élén

7889
2017. február eleje óta Bujdosó Andrea tölti be a Shell Hungary Zrt. igazgatósági elnöki pozícióját.
Sólyom Balázs irányítja a UPC Magyarország online divízióját, online igazgatói pozícióban 2017 januárjától.

Régi-új vezető a volt Geomédia lapoknál

7845
A szakember rövid időre eltávolodott az üzletágtól, most azonban visszatérve két kiadó kereskedelmi és PR területeit irányítja majd.
A kábelkommunikációs óriáscég vezetője személyesen kötötte be a szupergyors internet és digitális TV szolgáltatást egy monori előfizetőnél.
Metykó Tibor, a B2B és B2C szegmensben is jártas szakember ügyféloldalról érkezett.
Az Adecco immár második alkalommal hirdette meg CEO for One Month programját, amelyben 49 ország Adecco ügyvezetői mellé kerestek fiatal tehetségeket.
Tóth Krisztián július 1-től már nem vesz részt a digitális kreatív ügynökség napi munkájában, de terveiről egyelőre még nem árult el részleteket.
Radeczky Zoltán, a Magyarországot, Horvátországot, Szlovéniát, Bosznia-Hercegovinát magába foglaló AVON Pannónia Csoport ügyvezető igazgatója vette át az AVON németországi piacának irányítását is.
Sárdi Tamás tölti be az idén 15 éves :;progressive:; reklámügynökség Head of Copy pozícióját.
Megújult a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. felső vezetés, az új vezetők legfontosabb feladata a vállalat növekedési stratégiájának támogatása.
A következő két évben 1,3 milliárd forintot fordít meglévő ingatlanállománya korszerűsítésére a CPI Hungary.
Az FMCG szektorból érkezett új vezető az infokommunikációs szolgáltatások ügyfélközpontú megközelítését szeretné erősíteni.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése