TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(BTL.hu) Magyarországon a napi fogyasztási cikkek átlagosan 5 százalékkal drágultak április-júniusban a tavalyi hasonló időszakhoz képest – áll a Nielsen jelentésében.
A magyar internet-használók többsége értékesebbnek tartja az e-dm-et, ha névre szólóan küldik neki – derült ki a Nielsen kutatásából.

A Philips csoport hamburgi székháza: építészeti különlegesség Hörmann ajtókkal!

A Philips csoport hamburgi központja új mércéket állít az irodakialakítás területén. ...

A közösségi oldalak egyben mércék is a kereskedelem számára

A követők száma és az értékelések alapján Budapest legnépszerűbb piaca a Fény Utcai Piac. ...
A szemkamerás megoldások a tényleges észlelést, szemmozgást mutatják meg, amelyet a kutatásban résztvevők a honlaptesztelést vagy kereskedelmi vásárlást követően nem tudnak pontosan visszaidézni.
(BTL.hu) A több mint 2200 szakember megkérdezésével készült European Communication Monitor szerint a PR-fogalma ma már nem az eredeti jelentéstartalommal bír.
(DMSZ/DMA UK) Egy friss Deloitte felmérés szerint a márkáknak igencsak nagy erőfeszítéseket kell tenniük azért, hogy alkalmazásaik akár csak 1000 letöltést is elérjenek.
(DMSZ/ DMA UK) A JWT marketingkommunikációs ügynökség felmérése szerint az amerikai és a brit felnőttek 80 százaléka úgy véli, a közösségi hálózat nem biztonságos hely az online vásárláshoz.
(BTL.hu) Magyarország 100 legnagyobb vállalata az összteljesítmény alapján túl van a nehezén. A válság okozta sokk után a többség fellélegzett, megkezdődött a talpra állás – derül ki a Dun&Bradstreet összeállításából.

A diszkontok törnek előre

2553
(BTL.hu) A január-májusi idõszakban a kereskedelmi csatornák piacrészében jelentõs változások figyelhetõk meg: a négy diszkont lánc közül kettõ jelentõs, kétszámjegyû piacrész növekedést ért el.

Csatorna független a GRP?

2550
(BTL.hu) A Mediacom Business Science részlegének elemzése alapján a tipikus kampányoknál nincs mérhető különbség GRP és GRP között aszerint, hogy a kontaktus melyik tv-csatornán jött létre – reagált az MC MediaCompany a sajtóban nemrég publikált tanulmányokra.
(BTL.hu) A hazai okostelefon-tulajdonosok harmada, mintegy 270 ezer ember nyitott egy kifejezetten erre az eszközre optimalizált internetbanki alkalmazásra – derült ki az OTP Bank megbízásából készített friss felmérésből.
(Financial Times/Vg) Csaknem háromnegyedével, 74 százalékkal nőttek a Facebookon való reklámozás költségei, ahogy egyre több és több nagy márka vonul ki a televízióból és print médiából és helyezi át hirdetéseit a világ legnagyobb közösségi oldalára – állítja a TBG Digital.
(BTL.hu) A magyar fogyasztók nagyobb része tartja pontosnak és hitelesnek azt, amiről a címkék tájékoztatnak, mint 28 európai ország átlaga.
(SocialTimes) A legnagyobb hazai facebookos márkaoldal rajongótábora között jelentős, akár az 50 százalékot is meghaladó átfedés látható.

Minden ami kell, és semmi, ami nem

2532
(BTL.hu) A MinDig Tv a legdinamikusabban bővülő televíziós szolgáltatás Magyarországon 2011 első öt hónapjában. A dinamikus növekedés az új reklámkoncepciónak is köszönhető – adta hírül az Antenna Hungária.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése