TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Megismétli nagy sikerű jótékonysági akcióját a Fény Utcai Piac, amivel ismét a Gyermekétkeztetési Alapítványnak gyűjt élelmiszert, ruhát, játékot.

Vásárlás helyett egyre inkább bérlünk

8173
Noha hosszú generációk óta a saját tulajdon és a megtakarítások felhalmozása jelentette a biztos pontot, manapság átalakulóban van ez a szemlélet. Úgy tűnik, a fiatalabb generáció már egyre inkább bérel, ugyanakkor a különböző konstrukciók lehetőségeivel kapcsolatban még vannak „homályos” foltok.

Íme, a legjobb hazai e-kereskedelmi honlap 2018-ban

Az online marketing-kommunikációs szakma pályázatán egy divatárucikkeket forgalmazó oldal lett ...

Az évszázad legjobb kampányát meséli el a Reklámtörténet új kötete

A Bogár forradalma – egy reklámkampány története, ami naggyá tett egy kicsi kocsit címmel jelenik ...
A követők száma és az értékelések alapján Budapest legnépszerűbb piaca a Fény Utcai Piac.
A Jófogást üzemeltető Schibsted Classified Media tegnap jelentette be, hogy megvásárolta a 400 ezres apróhirdetési bázissal rendelkező portált.

Kihívás a hagyományos cégeknek az e-biznisz

6874
Vajon felvehetik a versenyt a hagyományosnak tekinthető vállalkozások az interneten?

E-book vagy könyv?

6865
A nyomtatott könyvek reneszánszukat élik az Egyesült Államokban. Itthon mindkettő iránt kevesen érdeklődnek.

Talpra áll a globális marketing ágazat

6788
A marketing szakemberek az idén a világon mindenütt optimistábbak. A büdzsék bővülnek, elsősorban a digitális beruházásoknak köszönhetően.

eNET: A nők többet kuponoznak

6782
Több mint kétszer annyi nő vásárol bónuszos/kuponos oldalakról, mint férfi.

Számlázz és fizess online!

6769
Az online számlázóprogram olyan bankkártyás fizetési megoldást kínál a vállalkozásoknak, ami nem igényel fejlesztést a részükről.

Pénzügyileg felnőttek

6745
A mai fiatalok többnyire 18 és 23 éves koruk között kerülnek a pénzintézetekkel szorosabb kapcsolatba.
Az üzleti szolgáltató központok nehezen találnak megfelelően képzett, felkészült munkatársakat.

Fókuszban a hazai contact center piac

6687
Még több információ az ügyfélszolgálati piac változásairól, humán-erőforrás összetételéről, üzleti trendjeiről.

Újabb órapromóciót indít a Ringier

6685
Az augusztusi siker után most férfiórákat dobnak a piacra, a hot! és a Nemzeti Sport nevével fémjelezve.
A médiavállalat az elsők között vezet be "real-time bidding" hirdetési platformot a magyar piacon.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése