TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az elmúlt másfél évben tovább csökkent a lakosság pénzügyi tudása. Magyarországon a lakosság 38 százalékának nincs vésztartaléka.
Célja a GVH és a PSZÁF a pénzügyi szektor jogszerű működésének biztosítása, s a pénzügyi fogyasztók jogainak erőteljesebb védelme.

Több, mint 8000 magyar általános iskolás vágott bele a K&H pénzügyi vetélkedőjébe

Rekordszámú résztvevővel indult az idei K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő. ...

Tanuljon meg sítúrázni négy óra alatt!

Újabb jó pont a hazai síelésnek, hogy Mátraszentivánon működésbe állt hazánk legmodernebb ...

Olvasott Mindennapi Pénzügyeink

4659
Az állami szféra és a piaci szereplők széleskörű összefogásának eredményeként egy éve indult Mindennapi Pénzügyeink program keretében 600 cikk született.

Eredményes a Diákhitel Központ

4351
A Diákhitel Központ Zrt. 2011-ben is eredményes évet zárt, 0 Ft adózás előtti eredményt könyvelhetett el.

Jó évet zárt az AVON

3998
Közzétette az előző évre vonatkozó pénzügyi jelentését az AVON Products, Inc. A világ legnagyobb közvetlen értékesítő és egyik vezető szépségipari vállalata a 2011. évet 1%-os bevétel-növekedéssel, 11,3 milliárd dollárral zárta, az éves korrigált profit 1,16 milliárd dollár.

Minimumon a megtakarítások

3948
A megtakarításokkal rendelkezők aránya 2004 óta az előző évben volt a legalacsonyabb. Legtöbben váratlan kiadásokra tesznek félre, a hosszú távú tervezés háttérbe szorul.

Bővül a vidéki pénzügyi tanácsadói irodahálózat

3843
A cél az, hogy a vidéki fogyasztók helyben is össze tudják gyűjteni a szükséges pénzügyi információkat.
Az Európai Bizottság párbeszédet kezdeményez az egységes európai bankkártyás, internetes és mobilos fizetési környezet fejlesztéséről. A MasterCard aktívan részt kíván venni a folyamatban
A klasszikus reklám visszaszorulása jövőre is folytatódhat, míg a PR és az online csatornák szerepe további felértékelődés előtt áll.

Hogyan választunk bankot?

3285
A hazai pénzügypiaci adatszolgáltatások tanúsága szerint a magyarok bankot lakóhelyük vagy munkahelyük közelében választanak, s a megközelíthetőség még a kondícióknál is fontosabb számukra - derül ki a GfK felméréséből.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 123 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése