TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Startlap a Startolj a megújulásért pályázat keretében egy-egy millió forinttal támogatta a civil szervezeteket három kulcsfontosságú területen: az oktatásban, a közösségi életben és a környezetvédelemben.

Használd újra, ökosan!

2548
(BTL.hu) Megvannak a háztartási hulladékok újrahasznosítására kiírt kreatív pályázat első fordulójának nyertesei, melyet az Öko-Kord Országos Nonprofit Kft. és National Geographic Kids hirdetett meg.

SPAR-termet avattak a Szent István Egyetem Budai Campusán

Modern oktatótermet adtak át a SPAR több mint 4,5 millió forintos támogatásával a Szent István ...

Mitiszol: Egy természethű sétáló kóstoló a Millenárison

A boros rendezvények közt van egy olyan találkozó, ahol az összes kiállító és látogató egy ...
(BTL.hu) A vártnál is nagyobb sikerrel zárult a Tokaj Kereskedőház Zrt. Magyar Fesztiválok Bora címketervezési pályázata: mintegy hatvan grafikus megközelítőleg száz munkával indult a megmérettetésen.

A jövő megoldásai

2473
The Future of Collaboration from J.R. Schmidt on Vimeo.(BTL.hu) Nemcsak a jövő munkavégzési lehetőségeit tágító, a kreatív együttműködést segítő, hanem akár más aktivitás során is használható megoldásokat – például 3D-s virtuális környezetet és érzelem-felismerő algoritmust is – fejlesztettek a Rochesteri Műszaki Egyetem diákjai a Xerox számára.
A Magyar Telekom idén is díjazta a fenntarthatóság terén kiemelkedő szerepet vállaló beszállítóit, melyek között két reklámipari cég is szerepelt: a Green Living Hungary és a Tonic Budapest.

Hello sajtó!

2389
(BTL.hu) A Magyar Telekom “hello holnap! Sajtódíj” elnevezéssel díjat hozott létre, amelynek célja a fenntarthatósági témákra nyitott és azokat rendszeresen feldolgozó újságírók, riporterek motiválása.

Debreceni a legkreatívabb szegedi

2383
(BTL.hu) Lezárult a Szeged újra átélve címmel meghirdetett copywriter pályázat, melyet a Factory Creative Studio Kft. elsõsorban helyi vagy Szegedrõl elszármazott felsõoktatásban tanuló diákok számára írt ki.
(BTL.hu) Több idő jut a munkára, és a korábbinál komolyabb lett a tét is azon a pályázaton, amelyet a Magyar Fesztiválok Borának arculat tervezésére írt ki a Tokaj Kereskedőház Zrt.

Kapcsolj a jövőre!

2371
(BTL.hu) Meghosszabított nevezés, megújult feltételek és díjak a Legrand és a MOME rendhagyó villanykapcsoló pályázatán.
(BTL.hu) A Rézangyal Pálinkaház a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem diákjait kérte fel arra, hogy “I Love Budapest” és “Spirit of Hungary” témában álmodjanak meg olyan palackokat, amelyek méltó módon öltöztetik fel a nemes magyar italokat.
(BTL.hu) A Hegyalja fesztivál szervezői és a Tokaj Kereskedőház pályázatot indított a kreatív bor- és zenerajongóknak: a tét a rendezvény hivatalos borának vizuális megjelenése.

Startolj a megújulásért!

2344
(BTL.hu) Pályázatot hirdet a Startlap civil szervezetek számára. A beérkező pályázatok elbírálásában a portál látogatói és rajongói is szerepet kapnak.

Reluxa italos dobozokból

2203
(BTL.hu) Kiállítás nyílik a WWF és a Tetra Pak közös “Az erdők jövője – a jövő erdei” pályázatának munkáiból, és kiosztották a Green Art művészeti ösztöndíjat is.

Logó a Karinthynak

2183
(BTL.hu) A Karinthy Színház megújult arculattal szeretné szeptemberben köszönteni a közönségét, ezért egy színesebb, karakteresebb jelkép elkészítésére írt ki pályázatot. A beérkezett műveket a Facebookon is megfutatják.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése