TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Egyre ritkább a hazai piacnak szóló marketingtevékenység a fesztiválon, de azért idén is találtunk pár kedvencet.
Alig egy hónappal azután, hogy Pécs polgármestere ünnepélyesen megvette az első jegyet, az Európában egyedülálló Leonardo-kiállítás elérte a tízezres látogatószámot.

GAS – egy divatmárka kezdete és jövő szezonja

Hangulatos nyárindító partin mutatta be őszi-téli kollekcióját a GAS, amely az egyik legsikeresebb ...

A női foci legjava az Eurosporton

Az UEFA 2017-es női labdarúgó-EB minden perce élőben látható majd a csatornán. ...
Más kézbe került a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérre vezető gyorsforgalmi út melletti prémium reklámfelületek értékesítése.

Kezdődik az Urbitális Majális!

4358
A 2008 óta megrendezésre kerülő májusi rendezvénysorozat idén több mint 60 programot kínál Budapest legkülönbözőbb helyein.
Szombathely önkormányzata egy rendeletnek érvényt szerezve fel akarja számolni az út mentén elhelyezett reklámokat.

Meggyőző outdoor

2797
Szemléletesen és költséghatékonyan mutatta be a Grey Israel, milyen kiváló a Volkswagen Golf GTI gyorsulása.

Fröccs helyett Spritzer

2718
Integrált kampány támogatja a Happy Day új italának bevezetését.

Szimbolikus fényjáték

2646
A Vodafone Torony óriás LED-falán esténként két alkalommal "Fénysebességgel a jövőbe" fantázianévvel látványos fény- és hangshow látható a Sziget Fesztiválon.
(BTL.hu) Több szinten kommunikál a Kőbányai sör az ország keleti régiójában: az óriásplakát és print hirdetési kampány mellett a Szomjoltóság egyik átalakított tűzoltóautójával promóciót is folytat a strandokon. A márka partnere az aktivitásokban a Human Telex Reklámügynökség.

Feljebb pozícionálnának

2441
(BTL.hu) Az Agrármarketing Centrum nagyszabású országos kampányt indít a Duna borrégió népszerűsítésére.
(BTL.hu) Az Axe márka egy gerilla megoldással a belvárosi tömegközlekedőket célozta meg, melyet a PHD prezentált a márka számára.

És mégis mozog az Akadémia...

2427
(BTL.hu) Több mint hatezer ember látogatott el a Paint Up! Visualpower virtuális épületfestő verseny döntőjére az MTA Széchenyi téri székházához június 26-án, vasárnap.

Most Liked Corona

2365
(SocialTimes) A Corona (Magyarországon Coronita) Light sörét idén vezették be Angliában, amelynek népszerűsítéséhez nagyszabású integrált közösségi média és ambient kampányba kezdett a cég.

Ambient megoldás a reptéren

2326
(BTL.hu) Júniustól gigantikus, 3 dimenziós óriásplakátról üdvözlik a Tények híradósai a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren a Budapestre érkezőket, és kívánnak jó utat azoknak, akik útrakelnek.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése