TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Kihagyhatatlan és nélkülözhetetlen biztonsági tippek, amelyek nélkül rémálommá válhat a karácsonyi forgatagban zajló online vásárlás.

Erre vágynak a fogyasztók

5654
A mobilalkalmazások használata átalakítja a vásárlói szokásokat is: a vevők szívesen kombinálják az online és az offline vásárlást.

SPAR-termet avattak a Szent István Egyetem Budai Campusán

Modern oktatótermet adtak át a SPAR több mint 4,5 millió forintos támogatásával a Szent István ...

Megvan a válasz a divatra: ANSWEAR

Elindult a We are the Answear, az Answear.hu videós kampánya. ...

Egyre több Shopline átvételi pont

5618
Országszerte már 3500 átvételi ponton várják a felhasználókat. A Magyar Posta hivatalai és a MOL kutak is csatlakoztak.

Elindult az első online bevásárló utca

5534
A Klassz.hu kísérletet tesz arra, hogy egyetlen virtuális bevásárló utcában a stílusos élet valamennyi kellékét elérhetővé tegye.

Vedd a neten!

5410
A SzEK.org több szintű minősítési rendszert vezet be, hogy segítse a fogyasztókat a megbízható webshopok megtalálásában.

Új szolgáltatásokat vezet be az Árukereső.hu

3974
Az árak mellett az is látható lesz, melyik üzlet mennyiért szállítja ki a terméket, és az áruházak térképen is megmutathatják átvételi pontjaik pontos helyét.
Internetes vásárlást elősegítő kampányt támogatott a MasterCard.
A Shopline ernyőmárkaként funkcionál, és virtuális polcokat biztosít több saját almárkának, illetve számos hazai és nemzetközi márkának.
2001 és 2011 között a realizált forgalom mindig meghaladta a várakozásokat. A forgalom tavaly becslések szerint elérte a 155 000 millió forintot.
A felmérés szerint a megkérdezettek 90%-a vásárolt már online, de a kisvállalkozásoknak csupán 13%-a rendelkezik webshoppal, holott ez jelentősen növelheti bevételüket.
A webes önkiszolgáló rendszere (pl. webáruház vagy online ügyfélszolgálat) optimalizálása és az eladás hatékonysága - mindez javulhat egy webes interakció elemző szoftvernek köszönhetően.
Átlagosan 14.000 forintért vásárolunk karácsonykor a világhálón, a novemberi-decemberi időszakban költünk a legtöbbet online shoppingra.

Rekordot döntött a kiberhétfő

3424
Harminchárom százalékkal haladta meg az idei "kíberhétfőn" az online vásárlások száma a tavalyit, az értékük pedig túlszárnyalta a 2010-ben felállított, 1,03 milliárd dolláros rekordot.

Új korszak az online kereskedelemben?

3261
Virtuálisan megnyitotta kapuit a Negoma Piactér, ami a legkorszerűbb technológiákat kihasználva soha nem látott funkciókat valósít meg.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése