TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Gemius kutatásai során összegyűjtött adatok azt mutatják, hogy az online marketing üzenetek észlelése és hatékonysága megváltozott. A banner kampányok post-view hatásának szerepe egyértelműen növekszik.

Kisvárosnyi szavazat a Vendégvárosokról

5896
A fesztiválozók döntése alapján Kecskemét mellett a határon túlról Dunaszerdahely, Beregszász, Szabadka és Székelyudvarhely állandó lakóit látja vendégül június 25-30. között a Hegyalja Fesztivál Tokajban.

Az éhezők viadalának zeneszerzője Magyarországon koncertezik

James Newton Howard bejelentette, hogy a Papp László Budapest Sportarénába is ellátogat első ...

Gazdaságfehérítő magyar startup a piacon

Szeptember közepén indult útjára az éttermeket és futárokat összekapcsoló magyar startup, a ...

Ajándékozzon esélyt egy új életre

5794
Az Európai Bizottság „A volt dohányosok megállíthatatlanok” kampányának segítségével lehetősége nyílik arra, hogy egy Ön számára fontos személyt egy új élet esélyével ajándékozzon meg.

Damjanovich Nebojsa a Grey/G2-nél

5792
Az ismert onlinemarketing szakember, Damjanovich Nebojsa, Digitális marketing stratéga pozícióval erősíti a Grey/G2 digitális részlegét.

Blikk Klikk - Városok Versenye

5783
A legösszetartóbb magyar települést keresi a Blikk a 4 hetes játék folyamán a Facebook-on.

Te lehetsz James Bond!

5334
Dukai Regina és Zimány Linda a Heineken felkérésére, választja ki azt a játékost, akiben megvannak a 007-es szuperügynöki képességek.

Az ördög portréja

4915
Bemutatkozik a legnagyobb méretű IAB-szabvány rich media hirdetési formátum.

Valódi pár az Ingatlanbazar kampányában

4431
Az ingatlanbazar.hu egy innovatív integrált kampányt indított, melynek célja nem csak a portál népszerűsítése, hanem egy első közös otthon megtalálása is.

ReRobot invázió Szegeden

4005
A március elsején induló ReRobot Race nevezői az újrahasznosított alapanyagokból épülő robotokról blogolnak is. Az aktív építők fesztiválbelépőt kapnak, gépeik a SZIN-en küzdenek meg a végső győzelemért.

LinkedIn kampány a Fujitsutól

3902
Ritkaság, hogy egy cég a LinkedIn-t válassza online kampányához. A Fujitsu mégis az üzleti közösség oldalra tette a voksát.
Online kampánnyal és Facebook-játékkal kezdi a brandépítést az Armadillo Lures, az Armadillo Kreatív Ügynökség műcsalik fejlesztésével és forgalmazásával foglalkozó saját brandje.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése