TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Trendhunter magazin összegyűjtötte a 37 legjobb Augmented Reality fejlesztést.

Webáruházak rangadója

2681
Az Ország Boltja versenyre az első 24 órában 50 webshop regisztrált.

Elindult a „mobil OFF, élmény ON!” rendezvénysorozat

Az Aquaworld útnak indította a „mobil OFF, élmény ON!” programsorozatot, melynek első eseménye ...

a Theodora is csatlakozott a népszerű TeSzedd! akcióhoz

A Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. dolgozói is részt vettek a TeSzedd! – Önkéntesen a tiszta ...

Arctréning és márkaépítés

2678
A Hír24 hírportál újrapozícionálására és a re-launch kampány kidolgozására a Sanoma Media a Neo Interactive-ot kérte fel.
Az iPad használatról és hirdetési trendekről készített hatásos infografikát a Carnation. A teljes képösszefoglaló a cikkben látható.
A magyar internet-használók többsége értékesebbnek tartja az e-dm-et, ha névre szólóan küldik neki – derült ki a Nielsen kutatásából.
Remarketing, adtext, közösségi vásárlás, lokáció alapú hirdetések, üzleti profilok – hirdetési formák, aminek megjelenése mind elképzelhető az új közösségi oldalon. És mi az amit biztos nem fogunk ott megtalálni? A bannereket – írja cikkében Stefanek László, a PHD IQ ügyfélkapcsolati vezetője.
A Startlap a Startolj a megújulásért pályázat keretében egy-egy millió forinttal támogatta a civil szervezeteket három kulcsfontosságú területen: az oktatásban, a közösségi életben és a környezetvédelemben.

Pontosan mér a szemkamera

2657
A szemkamerás megoldások a tényleges észlelést, szemmozgást mutatják meg, amelyet a kutatásban résztvevők a honlaptesztelést vagy kereskedelmi vásárlást követően nem tudnak pontosan visszaidézni.
(BTL.hu) Mától érhető el Magyarországon a Google Térkép Navigáció, amelyet az androidos okostelefonnal rendelkező Telenor ügyfelek egyes előfizetői díjmentesen használhatnak belföldön.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése