TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Eddig több, mint 10 000 gyerekkel szerettették meg a programozást, már hét országban, saját oktatási platformmal tanít a Logiscool.
Nagy sikerű volt a hároméves „O.K.+ 2007-2014” című Erasmus+ projekt, melyet az Európai Unió részesített pénzügyi támogatásban.

Modellek helyett valódi emberekkel kampányol a Fashion Days

A korábbi kampányaitól eltérően, modellek helyett valódi emberek valódi élethelyzeteire épít ...

a Theodora is csatlakozott a népszerű TeSzedd! akcióhoz

A Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. dolgozói is részt vettek a TeSzedd! – Önkéntesen a tiszta ...
A Washingtonban megrendezett versenyre a világ 162 országából érkeztek robotot építeni.
A tanév vége nemcsak a közel 11 hetes nyári szünet közeledtét jelzi, sok család számára komoly fejtörést is okoz.
Az Akadémia Kiadó gondozásában minap megjelent a Marketing sorozat legújabb tagjaként a PR esetek haladóktól című kötet, amely igazi újdonság a felsőoktatásban.
A MACI legújabb kampányában is azt közvetíti, hogy tudja megváltoztatni az emberek életét egy civilszervezet.
A Tesco második alkalommal hirdeti meg „Ön választ, mi segítünk” pályázati programját, hogy helyi közösségi kezdeményezéseket támogasson.
A Hellodesign Talent Award 2016 tehetségkutatón több mint 140 alkotásból szavazta meg a szakmai zsűri a hét kategória legjobbjait.

A minőségi oktatást segíti a SPAR

7756
Nyolc számítógépet adományozott a SPAR a Budapesti Gazdasági Szakképzési Centrum Harsányi János Közgazdasági és Kereskedelmi Szakgimnázium és Szakközépiskolának.
Számos globális kihívásra a vegyipar adhat választ, így igen fontos, hogy minél több és jobban képzett vegyész, természettudós kerüljön a munkaerőpiacra.

Iskolai tananyag lett a Pilvaker

7737
A Szavak című Juhász Gyula vers idén debütált modern feldolgozása szeptember 1-től a nyolcadikosok irodalom tankönyvének része.
Az iskolások ceruzatartó sünijének 4 méteres óriásváltozatával költözött be az Ökumenikus Segélyszervezet két hétre az egyik budapesti bevásárlóközpontba, hogy így hívja fel a figyelmet az Iskolakezdés együtt! akciójára.
14 méteres torony, habparti, piatőzsde, karrierindítás, megannyi sport és turisztikai program – élményprogramokkal erősít idén az EFOTT.
Képzett munkaerő, fejlett szociális készségek, kulturális ismeretek – ideálisan így nézne ki egy társadalom.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12345 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése