TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az Akadémia Kiadó gondozásában minap megjelent a Marketing sorozat legújabb tagjaként a PR esetek haladóktól című kötet, amely igazi újdonság a felsőoktatásban.
A MACI legújabb kampányában is azt közvetíti, hogy tudja megváltoztatni az emberek életét egy civilszervezet.

Gasztrofotó pályázatot indított Skócia kedvenc whiskyje

A The Famous Grouse Gourmet Pillanatok fotópályázatra április 26-ig nevezhetnek a vállalkozó ...

Megújult a SPAR kommunikációja

Március 23-tól „minőség. szeretem” szlogennel új imidzskampányt indított a SPAR Magyarország. ...
A Tesco második alkalommal hirdeti meg „Ön választ, mi segítünk” pályázati programját, hogy helyi közösségi kezdeményezéseket támogasson.
A Hellodesign Talent Award 2016 tehetségkutatón több mint 140 alkotásból szavazta meg a szakmai zsűri a hét kategória legjobbjait.

A minőségi oktatást segíti a SPAR

7756
Nyolc számítógépet adományozott a SPAR a Budapesti Gazdasági Szakképzési Centrum Harsányi János Közgazdasági és Kereskedelmi Szakgimnázium és Szakközépiskolának.
Számos globális kihívásra a vegyipar adhat választ, így igen fontos, hogy minél több és jobban képzett vegyész, természettudós kerüljön a munkaerőpiacra.

Iskolai tananyag lett a Pilvaker

7737
A Szavak című Juhász Gyula vers idén debütált modern feldolgozása szeptember 1-től a nyolcadikosok irodalom tankönyvének része.
Az iskolások ceruzatartó sünijének 4 méteres óriásváltozatával költözött be az Ökumenikus Segélyszervezet két hétre az egyik budapesti bevásárlóközpontba, hogy így hívja fel a figyelmet az Iskolakezdés együtt! akciójára.
14 méteres torony, habparti, piatőzsde, karrierindítás, megannyi sport és turisztikai program – élményprogramokkal erősít idén az EFOTT.
Képzett munkaerő, fejlett szociális készségek, kulturális ismeretek – ideálisan így nézne ki egy társadalom.
A Procter&Gamble idén a SPAR Magyarországgal együttműködve új kampányt indított, amely az ország általános és középiskolái számára tornaterem-felújítási lehetőséget kínál.

Kulcsár Edina és a tudatos netezés

7665
A biztonságos internethasználatra tanítja a fiatalokat a Telenor, a Tanárblog és a MomentánTársulat.
A WISE Business English Solutions kutatása szerint nem annyira tragikus a helyzet nyelvtanulási szokásaink és hajlandóságunk terén.
Hazánkban rendezik meg a Telekom nemzetközi innovációs versenyének döntőjét.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése