TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A VII. kerületi alpolgármester fővédnökségével és Kiss Miklós dizájner művészeti vezetésével megvalósuló projekt a Samsung Galaxy S7 okostelefon-kampány része.
A megállapodás célja, hogy a .NET támogatás minden Tizen operációs rendszerrel rendelkező készüléken elérhető legyen.

Ősz és a város Mihalik Enikővel és modelltársaival

Szeptembertől újra Mihalik Enikő szerepel a Coca-Cola magyarországi kampányfotóin. ...

Közös kampányban a Columbia és Zac Efron

Zac Efronnal, a világhírű színésszel szerződött a sportruházati világcég, a Columbia Sportswear. ...
Az Ericsson, a Volvo Cars és a védőfelszereléseket gyártó POC olyan újszerű biztonsági technológiát mutat be a holnap startoló CES-en.
Az év végére már minden második magyar felnőtt otthonában van okostelefon és az okostelevíziók aránya is átlépte az 5 százalékos küszöböt.
A Simple, az OTP Mobil alkalmazása és a Samsung, a világ legnagyobb mobiltelefongyártója közösen dolgozik az okostelefonos fizetés elterjesztésén.
A Google bánatára az Amazon nem az egyetlen cég, amely próbál leszakadni a Google-ről.
A 2012-ben alapított startup által létrehozott fejlesztői ökoszisztéma a tárgyak internetének legnépszerűbb nyílt platformja.
Az okostelefon-használók háromnegyede napi szinten internetezik készüléke segítségével. Ágyba is viszi.
Az okostelefon az egyik legfontosabb marketing csatornává válik. Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő a legfontosabb tudnivalókról.
Az iPhone-ok ára alig változik, a többi okostelefon modell viszont pár hónap leforgása alatt is jóval olcsóbbá válhat.

A TV még jó ideig bekapcsolva marad

6709
Az online streaming nem vonja magával tömegek lemondását a hagyományos televíziózásról- állítja a Gemius elemzése.
Több mint 50, például a Subwaynél és a Häagen-Dazsnál beváltható ajánlattal, és egy életmód „zsebmagazinnal” indul az alkalmazás.
2019-re az előfizetések száma várhatóan eléri az 5,6 milliárdot az Ericsson hétfőn bemutatott, legfrissebb mobilitási jelentése szerint.
Alig másfél hónap leforgása alatt több mint 5000-en töltötték le az ingyenesen elérhető Vigyél Haza mobilapplikációt.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 123456 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése