TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Playboyt nyomják a legszebben

7461
A Playboy magazinmárka sorra nyeri a díjakat – mind hazai, mind nemzetközi szinten.
Több mint félszáz hazai település iskoláit aktivizálta jubileumi „várjátékával” az idén hetvenedik évfolyamába lépett Szabad Föld.

Hogyan óvjuk a Földet 2030-ig

Massimo Bottura séf, Jeremy Renner amerikai színész, Alexandra Cousteau óceán védő, Andre Agassi ...

Client service és PR vezetőt nevezett ki a Republic Group

A 2017-ben a legtöbb nemzetközi díjat elnyert hazai ügynökség közel 20 fős client service ...
Míg tavaly a 18-59 évesek majdnem fele olvasott hetente többször napilapot, addig idén már csak kicsit több mint egyharmaduk.

Új mezben a Nemzeti Sport

6294
A 110 éves sportlap új layouttal, új rovatokkal frissült és egy hétvégi melléklettel is kiegészült.
Saját gyártású egészség- és életmódmagazinnal rukkolnak elő: a Ritmus magazin eddig betöltetlen piaci rést céloz meg.

X-Faktor CD-vel érkezik az új hot!

5544
November 15-től lesz kapható a hot! magazin X-Faktor CD-mellékletes lapszáma az újságárusoknál. Az album a műsorban szereplő 10 énekes egy-egy dalát tartalmazza.

Piszkos Fred a Vasárnapi Blikkben

5390
Rejtő Jenő legendás figuráit októbertől három hónapon át nyolcoldalas képregény-sorozatban mutatja be olvasóinak az újság.

Mihalik Enikővel ünnepel a Cosmo

5371
Az idén 15. születésnapját ünneplő Cosmopolitan az ünnepi alkalomból két különböző címlappal is készül.

Blikket árul az V. kerületi rikkancsszobor

5310
Az újságárusfiú szobrát Szőke Lajos szobrászművész álmodta meg, amelynek bronz mását nemrég leplezték le a Belvárosban.
A nők a férfiakhoz képest többen olvasnak nyomtatott, és kevesebben online médiumokat – derült ki a KutatóCentrum és a Marketing&Media közös felméréséből.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése