TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Playboyt nyomják a legszebben

7461
A Playboy magazinmárka sorra nyeri a díjakat – mind hazai, mind nemzetközi szinten.
Több mint félszáz hazai település iskoláit aktivizálta jubileumi „várjátékával” az idén hetvenedik évfolyamába lépett Szabad Föld.

80 éves az ikonikus Columbia sportruházat

A hazánkban is már 20 éve jelen lévő brand alapítójának lánya, Gert Boyle egy kalapkészítő ...

Idén 20 éves a Fény Utcai Piac

Az ikonikus helyszín szeptembertől év végéig egyfajta „szórakoztató központként” is működve ...
Míg tavaly a 18-59 évesek majdnem fele olvasott hetente többször napilapot, addig idén már csak kicsit több mint egyharmaduk.

Új mezben a Nemzeti Sport

6294
A 110 éves sportlap új layouttal, új rovatokkal frissült és egy hétvégi melléklettel is kiegészült.
Saját gyártású egészség- és életmódmagazinnal rukkolnak elő: a Ritmus magazin eddig betöltetlen piaci rést céloz meg.

X-Faktor CD-vel érkezik az új hot!

5544
November 15-től lesz kapható a hot! magazin X-Faktor CD-mellékletes lapszáma az újságárusoknál. Az album a műsorban szereplő 10 énekes egy-egy dalát tartalmazza.

Piszkos Fred a Vasárnapi Blikkben

5390
Rejtő Jenő legendás figuráit októbertől három hónapon át nyolcoldalas képregény-sorozatban mutatja be olvasóinak az újság.

Mihalik Enikővel ünnepel a Cosmo

5371
Az idén 15. születésnapját ünneplő Cosmopolitan az ünnepi alkalomból két különböző címlappal is készül.

Blikket árul az V. kerületi rikkancsszobor

5310
Az újságárusfiú szobrát Szőke Lajos szobrászművész álmodta meg, amelynek bronz mását nemrég leplezték le a Belvárosban.
A nők a férfiakhoz képest többen olvasnak nyomtatott, és kevesebben online médiumokat – derült ki a KutatóCentrum és a Marketing&Media közös felméréséből.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése