TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Nyeremény Expedícióra hívta a Coop Promo+ vevőket vásárlásösztönző nyereményjátékával a Knoppers, amelynek során napi, heti ajándékok és egy kalandos fődíj is várta a fogyasztókat.
A Verde ásványvíz játékában résztvevőknek az általuk legkifejezőbbnek tartott nyári szavakat kell beküldeni, ezekből dolgozik majd Majka.

Ősz és a város Mihalik Enikővel és modelltársaival

Szeptembertől újra Mihalik Enikő szerepel a Coca-Cola magyarországi kampányfotóin. ...

A világ egyik legkeményebb futóversenyén is indulnak nők

Európa legjelentősebb terepfutó versenyét immár 15. alkalommal rendezik meg Chamonix-ban. ...
A napokban véget ért Álomesküvő kampányával csaknem egymillió embert ért el a 89.5 Music Fm.
Mi kell egy jó fotóhoz vagy egy jó filmhez? Jó téma. Ez az alapigazság Sárvár esetében adott, hiszen a festői mezővárost imádja a kamera.
A Millstatt tó főlé magasodó hegyoldalon hamarosan üvegtetejű bungaló várja vendégeit. A helyi turisztikai hivatal ingyen éjszakákat ajándékoz 5 párnak.
A 2016. szeptember 12. és november 27. között zajló kampány több ezer érdeklődőt vonzott, az akciót Facebook és Instagram-alapú nyereményjáték zárta.
Ma indult a Bonduelle adventi kampánya, amelynek alapja egy egyedi tervezésű, kreatív adventi naptár, a márka Facebook oldalába ágyazva.
Az 1mondat elnevezésű kampányban rövid, egyetlen mondatból álló filmajánlókat vár a filmcsatorna.
A Samsung Printing Solutions új webhelyének indítása alkalmából világszintű online eseményt rendez „HEURÉKA! A nyomtatókon túl” címmel.
Börcsön talált gazdára a METRO áruházak májusban zárult „Nyerő hetek” nyereményjátékának fődíja, egy Peugeot 208 típusú személyautó.
A Bonduelle és a Russell Hobbs közös nyereményjátékán grill eszközöket és ajándékcsomagot lehet nyerni.
Idén ünnepli 150. évfordulóját az Egyesült Államok legrégebben bejegyzett szeszfőzdéje, a lynchburgi Jack Daniel’s lepárló.
Az interaktív nyereményjáték fődíja egy Bretagne-menti vitorlázás a márka nagykövetével, Thomas Coville-lel.

Moziba viszi nézőit a VIVA

7630
A legmenőbb filmekre juthatnak el premier előtt a zenecsatorna nézői.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése