TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

171 km, 10.000 méter szintkülönbség, 20 helikopter, 303 egészségügyi szakember, 13.000 liter leves, 5500 liter isoital – néhány szám, ami az Ultra-Trail du Mont-Blanc (UTMB®), Európa legjelentősebb terepfutó versenye mögött van, amelyet immár 15. alkalommal rendeznek meg egy francia kisvárosban, Chamonix-ban. A három országon áthaladó, jó edzettséget és kitartást igénylő verseny idén augusztus 28-én indul és szeptember 3-ig tart, számos magyar női versenyzővel.
Teljes körű, integrált PR-, közösségi média és marketing szolgáltatásokat kínál a női célcsoportokra és női vezetőkre szakosodott Leading Lady ügynökség. Ez a vállalati és termék PR-rel foglalkozó FLOW PR mellett, önálló divízióként működik a Splendidea Communications cégcsoporton belül.

1000 könyv keresi gazdáját

A Libri december 1-je és 24-e között megvalósuló kampányában könyvajándékokkal lepi meg az ...

Sűrű éve volt a Facebooknak 2017-ben

Megújult a küldetése, közel 150 millió új emberrel bővült a felhasználói kör, és majd 100 millióval ...
A Dove 2013-ban világszerte és Magyarországon is megvizsgálta, hogy mit gondolnak a nők a szépségről és van-e kapcsolat a szépség, a szépségápolás és a boldogság között.

Mi kell az internetező nőnek?

6972
Gasztronómia, anyaság, luxuscikkek, életmód és az egészség tematikájú anyagok a legnépszerűbbek a hölgyek körében a neten.

Nem csak az autó színe érdekli a nőket

6887
A hölgyek többsége beleszól az autóvásárlással kapcsolatos egyéb részletekbe is. Különösen 40 éves kor felett.

Magyar nők szépsége

6272
Csak minden negyedik magyar nő elégedett külsejével, rosszabb a helyzet, mint a világ többi részén.

Lányok az Ericssonban

6232
A a mérnöki pályán való karrierépítésre biztatja a Nők a Tudományban Egyesület által szervezett Lányok Napja rendezvénysorozat a fiatal lányokat.

A nők önmaguk legnagyobb kritikusai

6224
A DOVE az FBI fantomkép-rajzolójának segítségével bizonyítja, hogy a nők önképe hibás. Túl kritikusak vagyunk önmagunkkal szemben.

Arany Habverő az ALDI Háziasszonyainak

5772
Az Arany Habverő átadásával hivatalosan is véget ért az ALDI Magyarország háziasszony-kereső versenye.
A Programban, a résztvevők egy vészjelző készüléket kaptak, amely a riasztást és a tartózkodási helyet egy gombnyomásra képes a Vodafone hálózatán keresztül elküldeni.

Ördög Nóra az AVON csapatában

3542
2012-ben új arc csatlakozik az AVON Magyarországhoz. Zsédenyi Adrienn után Ördög Nóra is a cég kozmetikumait és kampányait népszerűsíti majd.

Egyre több nő vásárol online

2811
Az online vásárlások gyorsabban nőnek, mint maga az online piac. Főleg a nők aktívak, ajánlatos lenne rájuk szabni a reklámokat és az online üzletek design-ját.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése