TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Teljes körű, integrált PR-, közösségi média és marketing szolgáltatásokat kínál a női célcsoportokra és női vezetőkre szakosodott Leading Lady ügynökség. Ez a vállalati és termék PR-rel foglalkozó FLOW PR mellett, önálló divízióként működik a Splendidea Communications cégcsoporton belül.
A Dove 2013-ban világszerte és Magyarországon is megvizsgálta, hogy mit gondolnak a nők a szépségről és van-e kapcsolat a szépség, a szépségápolás és a boldogság között.

11 PET palackból gyártja új futócipőit az adidas

Újabb mérföldkőhöz érkezett a Parley Ocean Plastic és az adidas műanyagok okozta környezetszennyezés ...

A LEGO már csak megújuló energiaforrást használ

Az elmúlt négy évben a LEGO Csoport 6 milliárd dán koronát fektetett szélerőművekbe. ...

Mi kell az internetező nőnek?

6972
Gasztronómia, anyaság, luxuscikkek, életmód és az egészség tematikájú anyagok a legnépszerűbbek a hölgyek körében a neten.

Nem csak az autó színe érdekli a nőket

6887
A hölgyek többsége beleszól az autóvásárlással kapcsolatos egyéb részletekbe is. Különösen 40 éves kor felett.

Magyar nők szépsége

6272
Csak minden negyedik magyar nő elégedett külsejével, rosszabb a helyzet, mint a világ többi részén.

Lányok az Ericssonban

6232
A a mérnöki pályán való karrierépítésre biztatja a Nők a Tudományban Egyesület által szervezett Lányok Napja rendezvénysorozat a fiatal lányokat.

A nők önmaguk legnagyobb kritikusai

6224
A DOVE az FBI fantomkép-rajzolójának segítségével bizonyítja, hogy a nők önképe hibás. Túl kritikusak vagyunk önmagunkkal szemben.

Arany Habverő az ALDI Háziasszonyainak

5772
Az Arany Habverő átadásával hivatalosan is véget ért az ALDI Magyarország háziasszony-kereső versenye.
A Programban, a résztvevők egy vészjelző készüléket kaptak, amely a riasztást és a tartózkodási helyet egy gombnyomásra képes a Vodafone hálózatán keresztül elküldeni.

Ördög Nóra az AVON csapatában

3542
2012-ben új arc csatlakozik az AVON Magyarországhoz. Zsédenyi Adrienn után Ördög Nóra is a cég kozmetikumait és kampányait népszerűsíti majd.

Egyre több nő vásárol online

2811
Az online vásárlások gyorsabban nőnek, mint maga az online piac. Főleg a nők aktívak, ajánlatos lenne rájuk szabni a reklámokat és az online üzletek design-ját.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése