TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Ezek lényege, hogy termékeket csomagolnak ki. Megvizsgáltuk, milyen hatással van ez a csomagolóiparra.

Slow tv főműsoridőben

6821
Az OzoneNetwork elsőként sugárzott slow tv műfajú műsort. Karácsonykor 12 órán át egy kandallóban lobogó tűz látványát élvezhették a nézők.

Hatodik alkalommal adták át a Média a Tehetségekért Díjakat

Több mint 280 pályázatból választották ki a „Média a Tehetségekért Díj” idei nyerteseit. ...

Client service és PR vezetőt nevezett ki a Republic Group

A 2017-ben a legtöbb nemzetközi díjat elnyert hazai ügynökség közel 20 fős client service ...

Szárnyal az AXN

6642
A 10 éve indult AXN televíziós csatorna nézettségi rekordokkal ünnepli kerek évfordulóját.
A csatorna ismertsége a legfrissebb kutatási adatok szerint már megközelíti a 80 százalékot.

IKO Kábeltévé: jelentős bővülés

5943
Duplájára nőtt idén a SportKlub elérhetősége, 50 százalékkal többen élvezhetik a DoQ műsorait is.

FilmBox: Több, mint 1,2 millió háztartásban

5838
Év elejétől több mint duplájára nőtt a FilmBox lefedettsége, az alapcsatorna ezentúl a Magyar Telekom és a Vidanet hálózatába is bekerül, illetve visszakerül a Tarr kábelszolgáltatóhoz.

AXN: Ünnepi nézettségi rekordok

5829
A legnépszerűbb programok a 2012 szeptembere óta futó speciális filmes esték voltak, amelyeket idén tavasszal folytat a csatorna.

X-Faktor és Jégkorszak a lista élén

5442
Az elmúlt hét legnézettebb műsora ismét az X-Faktor lett, melyet a nézettségi rangsorban a Jégkorszak 2 - Az olvadás követ.

Csúcson a Minimax

5358
A Minimax minden idők legmagasabb nézettségével zárta az ősz első hónapját, szeptemberben magasan megelőzve versenytársait.

Jól teljesít az RTL II

5348
Október 1-én 1 millió háztartásban vált elérhetővé az RTL II műsora. Jól teljesítettek saját gyártású műsorok az első héten.

Kétmillió X-Faktor néző

5190
Kiugró nézettségi mutatókat produkált az X-Faktor 2012 második adása. A tehetségkutató mellett a megszokott műsorokat is sokan nézték.

M1: sorozatokkal az élmezőnybe

5087
Jó számokat hozott a Bosszú és az Egyszer volt, hol nem volt. Több mint 1,6 millió néző volt kíváncsi az M1 sorozatpremierjeire.

Egyre népszerűbb a Duna TV

3605
A Duna Híradó a nyári hónapok után az őszi műsorstruktúra változtatása óta is folyamatosan növelni tudta nézettségét.

Rekordnézettség a PRO4-en

2804
A PRO4 eddigi legmagasabb nézettségét érte el. A Szuperkupa döntője a megszokottnál tízszer több nézőt ültetett a televízió elé.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése