TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Ezek lényege, hogy termékeket csomagolnak ki. Megvizsgáltuk, milyen hatással van ez a csomagolóiparra.

Slow tv főműsoridőben

6821
Az OzoneNetwork elsőként sugárzott slow tv műfajú műsort. Karácsonykor 12 órán át egy kandallóban lobogó tűz látványát élvezhették a nézők.

Videósokat keres Sárvár

Mi kell egy jó fotóhoz vagy egy jó filmhez? Jó téma. Ez az alapigazság Sárvár esetében adott, ...

Itt egy meló, ahova Lenny Kravitz lánya felvételiztet

A Canon egyedülálló módon, egy rendkívül egyedi állásajánlat keretében kezdi meg a legnagyobb ...

Szárnyal az AXN

6642
A 10 éve indult AXN televíziós csatorna nézettségi rekordokkal ünnepli kerek évfordulóját.
A csatorna ismertsége a legfrissebb kutatási adatok szerint már megközelíti a 80 százalékot.

IKO Kábeltévé: jelentős bővülés

5943
Duplájára nőtt idén a SportKlub elérhetősége, 50 százalékkal többen élvezhetik a DoQ műsorait is.

FilmBox: Több, mint 1,2 millió háztartásban

5838
Év elejétől több mint duplájára nőtt a FilmBox lefedettsége, az alapcsatorna ezentúl a Magyar Telekom és a Vidanet hálózatába is bekerül, illetve visszakerül a Tarr kábelszolgáltatóhoz.

AXN: Ünnepi nézettségi rekordok

5829
A legnépszerűbb programok a 2012 szeptembere óta futó speciális filmes esték voltak, amelyeket idén tavasszal folytat a csatorna.

X-Faktor és Jégkorszak a lista élén

5442
Az elmúlt hét legnézettebb műsora ismét az X-Faktor lett, melyet a nézettségi rangsorban a Jégkorszak 2 - Az olvadás követ.

Csúcson a Minimax

5358
A Minimax minden idők legmagasabb nézettségével zárta az ősz első hónapját, szeptemberben magasan megelőzve versenytársait.

Jól teljesít az RTL II

5348
Október 1-én 1 millió háztartásban vált elérhetővé az RTL II műsora. Jól teljesítettek saját gyártású műsorok az első héten.

Kétmillió X-Faktor néző

5190
Kiugró nézettségi mutatókat produkált az X-Faktor 2012 második adása. A tehetségkutató mellett a megszokott műsorokat is sokan nézték.

M1: sorozatokkal az élmezőnybe

5087
Jó számokat hozott a Bosszú és az Egyszer volt, hol nem volt. Több mint 1,6 millió néző volt kíváncsi az M1 sorozatpremierjeire.

Egyre népszerűbb a Duna TV

3605
A Duna Híradó a nyári hónapok után az őszi műsorstruktúra változtatása óta is folyamatosan növelni tudta nézettségét.

Rekordnézettség a PRO4-en

2804
A PRO4 eddigi legmagasabb nézettségét érte el. A Szuperkupa döntője a megszokottnál tízszer több nézőt ültetett a televízió elé.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése