TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A magyarok átlagosan 11-12 napot vesznek ki a nyáron, ami az átlagos összes évi szabadságnak a 40 százalékát teszi ki, derült ki a Profession kutatásából.
Mindenki dolgozzon ott, ahol jól érzi magát! – vallja a Profession, amely új közösségi oldalt indított, munkatársaim.hu néven.

Különleges megoldás az elvándorlás megállítására

Magyarországról globális cégnél nemzetközi fizetés mellett távmunka? Sokak álma lenne. De ma ...

Szabó Győző megrendezte élete első klipjét

Vadonatúj klip készült az Álomutazó egyik slágeréhez, a„Hekkeld meg a sulit” című dalhoz, amit ...
Hazánkban a munkavállalók fele válik be, a változó tesztpiaci trendek ismerete azonban segíthet a nagy és kis szervezeteknek is.
Az Access Assessment közép-és nagyvállalati HR vezetőket célzó felmérése a kiválasztási folyamat fejlesztésével könnyen elkerülhető veszteségeket tárt fel.
Az üzleti szolgáltató központok nehezen találnak megfelelően képzett, felkészült munkatársakat.

Béren kívüli juttatások népszerűsége

6161
Továbbra is a SZÉP kártya a legnépszerűbb, de az Erzsébet utalvány idén már csak kevéssel marad le

Van Munkám!

5384
A munkaerő kölcsönzés szimpatikussá tételéért indít kampányt a Work Force.

Új kutatási igazgató a GfK-nál

4376
Rádi Zsuzsanna személyében új munkatárs csatlakozott a GfK csapatához. Célja a kutatási eredményeket a vállalati döntés-előkészítés részévé tenni.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése