TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Jobb kétszer is átgondolni azt, hogy mit csinálunk és hogy csináljuk-e, mert annak nincs értelme, hogy az ember középszerűt alkosson. Inkább osszuk be úgy az erőforrásainkat, hogy amit létrehozunk, az legyen minőségi.

Az Audiban dolgozna a legtöbb magyar

7105
Az Audi a legvonzóbb cég Magyarországon, és egyben a Randstad Award hazai nyertese a világ legnagyobb független munkáltatói márka felmérése alapján.

A budapesti Fazekas gimnázium nyerte a First Global Challenge-et

A Washingtonban megrendezett versenyre a világ 162 országából érkeztek robotot építeni. ...

Már az Air France beszállókártyái is elérhetőek a Messengeren

A francia légitársaság új szolgáltatásával az utasok beszállókártyájukhoz a Facebook Messenger ...
Nehéz helyzetben lévő fiatalok munkahelyhez jutását támogatja az Adecco személyzeti tanácsadó cég.

Rosszul állnak a munkához a fiatalok

6912
A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola legfrissebb felmérése szerint a pályakezdők kreatívak és gyorsan alkalmazkodnak, de felületesek.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése