TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A munkaerőhiány nem várt hatása, hogy egyre nehezebb karácsony és szilveszter között munkára ösztönözni a munkavállalókat. Az Y és Z generációt pedig szinte lehetetlen.
Egy friss felmérés szerint az FMCG-cégek lemaradnak a digitális versenyben. Minden jel arra utal, hogy sürgős változtatásokra van szükség.

Csomagolásfejlesztéssel is gondoskodik a környezetről a Vénusz

A márka arra ösztönzni vásárlóit, hogy tegyenek többet a környezetükért. Ennek egyik módja ...

Árgaranciával indul az új budapesti taxi

Nemcsak az applikációban becsült árat garantálja a Taxim, de azt is, hogy egyenruhás sofőrjei ...
Közös állapotfelmérést végez a Work Force munkaerőkölcsönző- és közvetítő cég az UNIQA Biztosító Zrt-vel karöltve, különböző, helyi rendezvények keretében.
Nem bírják a kritikát, nem motiválnak, de hatalommániásak a magyar főnökök.
A Mercedes-Benz kecskeméti gyára a munkavállalói lojalitás növelése érdekében mintegy 900 dolgozójának, illetve családtagoknak, barátoknak hozta el ezt az élményt.
Az Adecco immár második alkalommal hirdette meg CEO for One Month programját, amelyben 49 ország Adecco ügyvezetői mellé kerestek fiatal tehetségeket.
Lassan közeledik az évnek az az időszaka, amelyet nem csak a korai sötétedés, de a megfázás és az influenza is beárnyékolhat.
Budapestet választotta székhelyül a Telenor Common Operation, amely a Telenor leányvállalatainak nyújt hálózati és informatikai szolgáltatásokat.

Csak a tesztemen keresztül!

7479
Hazánkban a munkavállalók fele válik be, a változó tesztpiaci trendek ismerete azonban segíthet a nagy és kis szervezeteknek is.
A ma megnyílt 2015-ös Műegyetemi Állásbörze kiváló lehetőséget nyújt, a diplomás pályakezdők mellett a néhány éve már aktívan állást kereső Y generáció tagjainak is.
Asztalosnak lenni sikk lesz – határozták el egyöntetűen a tegnapi szakmai konferencián a magyar bútor- és faipar gazdálkodó szervezetei és szövetségi vezetői.

A leggyengébb munkatárs kerül a legtöbbe

7334
Az erős munkáltatói márka, a vonzó munkahely mintegy 30 %-kal csökkenti a fluktuációt.
Az infokommunikációs iparág a teljes magyar gazdasági növekedést meghaladó módon képes a fejlődésre, ez a piacot érintő jó hír azonban évek óta komoly szakember hiányt is eredményez.
A szeptemberi akvizícióval a Ringier Axel Springer Media AG digitális portfólióját erősíti.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése