TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A KLM bemutatta új, interaktív hangvezérlésű csomagolási segédjét a Google Home-on. A BB (Blue Bot) nevet viselő szolgáltatás egy olyan mesterséges intelligenciával rendelkező funkció, amely a kiválasztott célállomást, az utazás időtartamát és a helyi időjárást figyelembe véve látja el az utasokat személyre szabott tanácsokkal arról, hogy mi is kerüljön bőröndjükbe.
Csaknem egymilliárd forintnak megfelelő kockázati tőkét oszt szét a Microsoft Európa, Észak-Amerika és Izrael mesterséges intelligenciában utazó legjobb startupjai között. A megmérettetéssel az informatikai óriás célja az, hogy közelebb hozza a felhasználókhoz a mesterséges intelligenciát.

Tanuljon meg sítúrázni négy óra alatt!

Újabb jó pont a hazai síelésnek, hogy Mátraszentivánon működésbe állt hazánk legmodernebb ...

Így takarékoskodhatunk a fűtéssel

Most, hogy behavazott minket a tél, nem árt átgondolni, mit tehetünk azért, hogy ne fázzunk, ...
Rengeteg friss magyar ötlet mutatkozik be a legnagyobb hazai okostechnológiai konferencián, a SMART 2016-on.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése