TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A METRO-val dolgozik együtt a Well PR

7900
A METRO Kereskedelmi Kft., a magyar kereskedelmi piac egyik legrégebbi meghatározó szereplőjének meghívásos tenderét a Well PR nyerte.

A Crome Communication nyerte a BMW tenderét

7893
Regionális tenderén a Crome Communication CRM és direkt marketing ügynökséget választotta magyarországi partnerének a BMW Group.

Hasznos tippek nyaralás előtt

Az újoncoknak, az újrakezdőknek, de még a gyakorlott utazóknak sem árt felkészülni a nyaralásra, ...

11 PET palackból gyártja új futócipőit az adidas

Újabb mérföldkőhöz érkezett a Parley Ocean Plastic és az adidas műanyagok okozta környezetszennyezés ...
Az ügynökséget a piacvezető lakástakarék meghívásos tenderen választotta ki PR, médiaszervezés, employer branding és közösségi média feladatokra.

Double Deckerrel repül az Amway

7299
A Double Decker PR & Consultingot bízta meg kommunikációs feladatainak ellátásával az Amway Hungária.
A Carlsberg a teljes hazai digitális kommunikációját ellátó Avantgarde-ot bízta meg legújabb, Garage alkoholos limonádé márkájának népszerűsítésével.

Pehelynyi erősítés az Avantgarde-nál

6010
A Nestlé gabonapelyhek márkakommunikációjának következő lépéseként digitális megbízást kapott az Avantgarde.

Bálozik a Human Telex

5894
Nagyszabású bál szervezésével kezdi a 2013-as éves megbízás teljesítését a Magyar Ízek Kereskedelmi Szövetsége (MIKSZ) Zrt. számára a Human Telex Reklámügynökség.

Laurel: Amerikában is

5362
Sorra nyer évekre szóló a külföldi megbízásokat a magyar informatikai cég.

A GamaxMédia kommunikációs partnere a Just Creative

4885
A GamaxMédia a Just Creative Kommunikációs Ügynökséget bízta meg bemutatkozó sajtókampányának kidolgozásával és végrehajtásával.
A Kraft Foods a Grey/G2-t bízta meg shoppermarketing feladatainak ellátásával.

Ne etesd az energiavámpírt!

4355
Kreatív kampányra kapott megbízást a Factory.

Együtt a The Body Shop és a Morpho

4272
A The Body Shop franchise partnere, az Avanzo-Trade Kft. meghívásos tenderen a Morpho Communications-t választotta kommunikációs ügynökségének.
A meghívásos tenderen a One on One Kommunikáció nyerte el a nagy múltú abroncsgyártó magyarországi leányvállalatának megbízását.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése