TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A METRO-val dolgozik együtt a Well PR

7900
A METRO Kereskedelmi Kft., a magyar kereskedelmi piac egyik legrégebbi meghatározó szereplőjének meghívásos tenderét a Well PR nyerte.

A Crome Communication nyerte a BMW tenderét

7893
Regionális tenderén a Crome Communication CRM és direkt marketing ügynökséget választotta magyarországi partnerének a BMW Group.

Íme, a legjobb hazai e-kereskedelmi honlap 2018-ban

Az online marketing-kommunikációs szakma pályázatán egy divatárucikkeket forgalmazó oldal lett ...

Már könyv is segíti a kiégés elkerülését

Aki dolgozik, az szinte biztos, hogy ki van égve. A kérdés csak a kiégés mértéke. Csatlós Csilla ...
Az ügynökséget a piacvezető lakástakarék meghívásos tenderen választotta ki PR, médiaszervezés, employer branding és közösségi média feladatokra.

Double Deckerrel repül az Amway

7299
A Double Decker PR & Consultingot bízta meg kommunikációs feladatainak ellátásával az Amway Hungária.
A Carlsberg a teljes hazai digitális kommunikációját ellátó Avantgarde-ot bízta meg legújabb, Garage alkoholos limonádé márkájának népszerűsítésével.

Pehelynyi erősítés az Avantgarde-nál

6010
A Nestlé gabonapelyhek márkakommunikációjának következő lépéseként digitális megbízást kapott az Avantgarde.

Bálozik a Human Telex

5894
Nagyszabású bál szervezésével kezdi a 2013-as éves megbízás teljesítését a Magyar Ízek Kereskedelmi Szövetsége (MIKSZ) Zrt. számára a Human Telex Reklámügynökség.

Laurel: Amerikában is

5362
Sorra nyer évekre szóló a külföldi megbízásokat a magyar informatikai cég.

A GamaxMédia kommunikációs partnere a Just Creative

4885
A GamaxMédia a Just Creative Kommunikációs Ügynökséget bízta meg bemutatkozó sajtókampányának kidolgozásával és végrehajtásával.
A Kraft Foods a Grey/G2-t bízta meg shoppermarketing feladatainak ellátásával.

Ne etesd az energiavámpírt!

4355
Kreatív kampányra kapott megbízást a Factory.

Együtt a The Body Shop és a Morpho

4272
A The Body Shop franchise partnere, az Avanzo-Trade Kft. meghívásos tenderen a Morpho Communications-t választotta kommunikációs ügynökségének.
A meghívásos tenderen a One on One Kommunikáció nyerte el a nagy múltú abroncsgyártó magyarországi leányvállalatának megbízását.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése