TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az FMCG szektorból érkezett új vezető az infokommunikációs szolgáltatások ügyfélközpontú megközelítését szeretné erősíteni.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Íme, a legjobb hazai e-kereskedelmi honlap 2018-ban

Az online marketing-kommunikációs szakma pályázatán egy divatárucikkeket forgalmazó oldal lett ...

Már könyv is segíti a kiégés elkerülését

Aki dolgozik, az szinte biztos, hogy ki van égve. A kérdés csak a kiégés mértéke. Csatlós Csilla ...
Egyre többen jönnek rá a szürkemarhahús valódi értékeire, köszönhetően elsősorban az őshonos állatnak, másodsorban a szerény, de ügyesen építkező marketingnek.
Folytatódik a nagysikerű, a vidéki éttermek legjavát bemutató Stílusos Vidéki Éttermiség programsorozat. A házigazda ezúttal Debrecen, méghozzá a város vadonatúj rendezvényhelyszíne, az augusztusban nyíló Békás-tó partja.
A Wunderman Budapest digitális és ügyfélkapcsolati igazgatója, Bánki Attila készített egy összefoglalót arról, hogy melyek azok a leggyakoribb hibák, amelyeket a performancia marketing kampányokban el szoktak követni.
Gyökeresen átalakult a kis- és közepes vállalkozások marketing eszköztára: a rádió eltűnt a tíz leggyakrabban alkalmazott eszközök közül.

Mi kell a marketingvezetőknek?

4003
A vállalatok ma már jellemzően nem engedhetik meg maguknak, hogy marketingterveiket csupán megérzéseikre alapozzák, és az is elvárás, hogy egy marketingvezető konkrét számokkal is alá tudja támasztani a munkája eredményességét.
Takács Viktória a frissen kinevezett marketingigazgató, és új a PR csapat is az ESET biztonságtechnikai szoftverek magyarországi disztribútoránál.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése