TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Decentralizált és agilis marketing, chatbotok, blockchain, atomizált fogyasztók, és ami marad a PR-ből.

Marketing-délután

7637
A Menedzserképző Központ egy egész délutánt szán arra, hogy az igazán fontos dolgokon átrághassák magukat a marketingszakma főszereplői.

A kika hosszútávra tervez nálunk

A kika bútorkereskedelmi céget 1973-ban egyedi koncepcióval alapították, így válhatott a lakberendezési ...

Ki sem látszunk a vízből

Az ENSZ 1993-ban március 22-ét jelölte ki a Víz Világnapjának, hogy gondolkodásunk középpontjába ...
Breaking: a tartalommarketinget ledönti trónjáról a marketing automatizáció. Folytatjuk Karvalics Attila előrejelzésének közlését.
A Menedzserképző Központ közelgő marketing workshopján olvasóink kedvezménnyel lehetnek ott, és ismerhetik meg az online reklámozás trendjeit.
Karvalics Attila immáron harmadik éve foglalja össze azokat a trendeket, amelyek meghatározzák a marketing és kommunikáció irányait a következő évekre.
Ma már nem lehet kérdéses, hogy az értékesítés és a marketing hatékony együttműködése hozza az igazi profitot, ezért az intenzív közös gondolkodás – amit a Menedzserképző Központ VI. Marketing Konferenciája nyújtani tud – mindenképpen hasznos.
Ezúton szeretnénk figyelmébe ajánlani a Menedzserképző Központ legújabb marketinggel foglalkozó konferenciáját kedvezményes részvételi lehetőséggel.

Fröccsözni készül a szakma

7159
MarketingFröccsre invitálják a marketing szakma képviselőit. A hiánypótló konferencia szakít a hagyományokkal.
A konferenciával lehetőséget kívánnak biztosítani ahhoz, hogy a témakör iránt érdeklődők naprakész információkat kapjanak az őket érintő aktuális kérdésekről, elméleti és gyakorlatorientált megközelítésben egyaránt.
Azt próbálom minden kollégában és hallgatómban erősíteni, hogy időnként tegyen fel etikai, erkölcsi, morális kérdéseket a szakmájával, napi rutinjával kapcsolatosan.
A Kreatív a rendszerváltást követő évtizedek húsz legmeghatározóbb kommunikációs szakembere közé választotta, mi pedig megkérdeztük, mit gondol napjaink marketingtrendjeiről.
Piachódító és haladó marketingstratégiákat leshettek el a kkv-ok az év marketingkonferenciáján.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése