TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A legmagasabb elismerésben részesült az amerikai MarCom Awards díjátadón a VELUX vállalati értékek videósorozata a vállalati kategóriában.

Új ügyfelek az ArvaliComnál

7796
A világ legnagyobb vegyipari vállalata, egy amerikai-magyar szoftverfejlesztő cég és a világ egyik vezető óramárkája is új ügyfél az ArvaliCom hibridkommunikációs ügynökségnél.

Gödörben a svájci óraipar?

Az elmúlt évtizedben a duplájára emelkedtek a svájci óraárak, ami csökkenő keresletet eredményezett. ...

Több mint harminc hazai PR esettanulmány egy könyvben

Az Akadémia Kiadó gondozásában jelent meg a PR esetek haladóktól című kötet, amely igazi újdonság ...

Mutasd a cookie-dat, és megmondom ki vagy!

7590
Ismét megrendezték a legnagyobb évindító marketing rendezvényt, a III. Magyar Marketing Fesztivált, amelyen megerősítést nyert, hogy egyre fontosabb a saját média létrehozása.
Ha ezt a kérdést nemzetközi szinten tesszük fel, ahol számos ötlet megvalósulásában segített már a közösségi finanszírozás, a válasz egyértelműen igen.
Egyre ritkább a hazai piacnak szóló marketingtevékenység a fesztiválon, de azért idén is találtunk pár kedvencet.
Megújult a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. felső vezetés, az új vezetők legfontosabb feladata a vállalat növekedési stratégiájának támogatása.
A Promax-BDA évente zsűrizi a legeredetibb promociós és marketing kampányokat. Az általa kiadott díjak a távközlési piac magas presztízsű elismerésének számítanak.

Nagy lépésre készül az Arany Fácán

7398
A tavalyi sikeres promóciók és több jelentős marketing díj után idén új mérföldkőhöz érkezik a márka, amely először kap komplex marketing támogatást.

A fővárosban toboroz a Balaton

7373
Balaton-kóstoló és az első régiós adventi vásár szlogenje: „Karácsonykor is legjobb ajándék a Balaton”.
Harmincmillió megtekintés fölött jár a Halálos iramban 7 előzetese a facebookon, összesen a neten pedig már több, mint 122 milliószor nézték meg a rajongók november elseje óta.

Hosszabbít Az Év Honlapja!

7337
Újabb lehetőség nyílik a nevezésre azoknak, akik még nem jelentkeztek Az Év Honlapja pályázat idei versenyére.

Új marketingigazgató a Tigáznál

7310
Az 54 éves szakember az eni csoporttól érkezett a Tigázhoz. Pályafutása során széles körű szakmai tapasztalatokra tett szert a gázszektorban szerte Európában.

Szabó Orsolya / Starbucks

7262
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
Újabb hasznos marketing konferencia, amelyre olvasóink kedvezményesen juthatnak be.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12345 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése