TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Magyar Termék Nonprofit Kft. a piac meghatározó szereplőivel közösen a hazai gazdálkodók, termelők illetve a hazai termékek kilátásairól rendezett szakmai konferenciát a Vidékfejlesztési Minisztériumban.
Hazánk legjobb márkáit ünnepelték a MagyarBrands díjátadó gála keretében május 8-án, a Fővárosi Állat- és Növénykertben.

Gazdaságfehérítő magyar startup a piacon

Szeptember közepén indult útjára az éttermeket és futárokat összekapcsoló magyar startup, a ...

Megvan a válasz a divatra: ANSWEAR

Elindult a We are the Answear, az Answear.hu videós kampánya. ...

NaturAqua: hivatalosan is Magyar Termék

6200
A Zalaszentgróton palackozott NaturAqua természetes ásványvíz elsőként kapta meg a Magyar Termék tanúsító védjegyet a hazai ásványvizek közül.
Harmadik alkalommal adták át a legkiválóbb hazai márkáknak járó rangos MagyarBrands-elismeréseket.

A HELL továbbra is energiaitalt gyárt

5837
A Hell energiaitalainak koffein tartalmán – a január elsejétől életbe lépő új NETA szabályozás ellenére – sem kíván változtatni.

Kinek számít még a fogyasztó?

5771
A Hell szerint manapság sokan csatlakoznak azon népes táborhoz, akik az energiaital szegmens szakértőinek gondolják magukat.

Vásár után.. webbolt!

5563
Egy újabb sikeres vásár után mától házhoz mennek a magyar ízek, megnyílt ugyanis a Kézműves Magyar Ízek webboltja.

METRO Borhetek

5223
Országszerte minden METRO áruházban elindult a „METRO Borhetek” kampány, melynek keretében áruházi borkóstoló várja vásárlókat.

Vidéki Mustra Budapesten

4988
A Vidéki Mustra eddigi rendezvényire eddig több, mint 20.000 ember látogatott ki.

Pünkösd Balatonfüreden

4569
Régóta szerettem volna már megemlíteni e lap hasábjain azt a nagyszerű átalakulást, amin Balatonfüred az elmúlt néhány év során átment.

A Borsodi a foci mellett

4000
A Borsodi Sörgyár a tavalyi nagy sikerre való tekintettel idén újra indítja a hazai labdarúgást támogató akcióját. A 2012 tavaszán futó akcióban a Borsodi Sörgyár mintegy 35 millió forinttal támogatja az NB I-es és NB II-es csapatokat.

Márciusban újra Kézműves Magyar Ízek Vására

3894
Különleges ízutazás, fél nap alatt a szatmári szilvától a szegedi paprikáig. Gasztronómiai mustra 5000 termékkel.

Sikeres volt az adventi borkampány

3561
Az adventi borkampány kezdete óta folyamatosan növekszik a minőségi magyar borok iránti érdeklődés, sőt az eladott mennyiség is meglódult.
A rally első napján a Hell modern palackozóüzemében fogadta a népes mezőnyt, amelynek először az ügyességi pályát kellett leküzdenie.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése