TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Mediaworks prémium lakberendezési magazinja magasabb oldalszámmal, új tartalmi struktúrával és layouttal jelent meg.
A JOY idén 13. alkalommal választja meg a szépségipar legjobbjait a Joy Prix de Beauté – A szépség nagydíja versenyen.

Itt egy meló, ahova Lenny Kravitz lánya felvételiztet

A Canon egyedülálló módon, egy rendkívül egyedi állásajánlat keretében kezdi meg a legnagyobb ...

Videósokat keres Sárvár

Mi kell egy jó fotóhoz vagy egy jó filmhez? Jó téma. Ez az alapigazság Sárvár esetében adott, ...
A régió vezető Apple viszonteladója különleges éjszakai nyitva tartással, pénteken 0 órától kezdi meg a készülékek értékesítését az ország legnagyobb Apple Premium Reseller üzletében.

Kívül-belül más ez a Fanny

7316
A Mediaworks, amely október 1-jétől adja ki a női hetilapot és jelentős példányszám-növekedést vár, egykori Ringier-es csapattal újíttatta meg a magazint.
A Marie Claire és a Hungária pezsgő közös tenderére 150 pályamű érkezett.

Ismét Michelle Williams a Louis Vuitton arca

7267
A színésznő immár harmadik évada a márka nagykövete, az új kampányt Peter Lindbergh fényképezte.
Mely tömegkommunikációs csatornákat kedvelik napjainkban a hölgyek, mik a legfőbb hírforrások, valamint milyen rendszerességgel tájékozódnak és mely témákkal foglalkoznak a legszívesebben a lifestyle internetes oldalakon?

Új print magazin indul!

7066
Új korszak kezdődik Funzine a Meex együttműködésében azzal, hogy a két cég egy hiánypótló magazint hoz létre.

Jön a magyar Forbes

6681
Vigyázat, kapitalizmus! szlogennel, 24 ezres példányszámmal csütörtöktől magyarul is elérhető a magazin.

POSZT: új gazdasági, politikai hetilap

6551
A magazin a hét legfontosabb internetes cikkeit és képriportjait szerkeszti egybe a jelentős online szerkesztőségek anyagaiból.

Indul az Oroszlános Udvar

6126
Új kulturális online portál indult: a magazin nem híreket közöl és nem programajánló; meglepő szerkezetű, színes, mégis komoly tartalmú.

Elle Man iPad: új férfimagazin

5579
Az Elle Man magazin most először már iPaden is olvasható: új, exkluzív, interaktív formával jelentkezik.

Sztáranyák és lányaik a mellrák ellen

5233
Különleges és rendhagyó fotósorozattal kampányolnak ismert magyar anyák, lányaikkal közösen a mellrák megelőzéséért.

Megújult a Praktika

5231
Még nagyobb hangsúlyt kapnak a gyerek-témák, az újrahasznosítható anyagok, bővül a fórum-rovat, Jön a Klubkártya.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 123 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése