TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Mediaworks prémium lakberendezési magazinja magasabb oldalszámmal, új tartalmi struktúrával és layouttal jelent meg.
A JOY idén 13. alkalommal választja meg a szépségipar legjobbjait a Joy Prix de Beauté – A szépség nagydíja versenyen.

Életmódváltásra buzdít a SPAR

A SPAR 30 napos életmódváltó programjának központjában egy praktikus mobilalkalmazás áll. ...

5 milliót értek a Pöttyös Túró Rudi csomagolások

Egy fiatal, szegedi anyuka nyerte meg a Pöttyös Túró Rudi nyári nyereményjátékának 5 millió ...
A régió vezető Apple viszonteladója különleges éjszakai nyitva tartással, pénteken 0 órától kezdi meg a készülékek értékesítését az ország legnagyobb Apple Premium Reseller üzletében.

Kívül-belül más ez a Fanny

7316
A Mediaworks, amely október 1-jétől adja ki a női hetilapot és jelentős példányszám-növekedést vár, egykori Ringier-es csapattal újíttatta meg a magazint.
A Marie Claire és a Hungária pezsgő közös tenderére 150 pályamű érkezett.

Ismét Michelle Williams a Louis Vuitton arca

7267
A színésznő immár harmadik évada a márka nagykövete, az új kampányt Peter Lindbergh fényképezte.
Mely tömegkommunikációs csatornákat kedvelik napjainkban a hölgyek, mik a legfőbb hírforrások, valamint milyen rendszerességgel tájékozódnak és mely témákkal foglalkoznak a legszívesebben a lifestyle internetes oldalakon?

Új print magazin indul!

7066
Új korszak kezdődik Funzine a Meex együttműködésében azzal, hogy a két cég egy hiánypótló magazint hoz létre.

Jön a magyar Forbes

6681
Vigyázat, kapitalizmus! szlogennel, 24 ezres példányszámmal csütörtöktől magyarul is elérhető a magazin.

POSZT: új gazdasági, politikai hetilap

6551
A magazin a hét legfontosabb internetes cikkeit és képriportjait szerkeszti egybe a jelentős online szerkesztőségek anyagaiból.

Indul az Oroszlános Udvar

6126
Új kulturális online portál indult: a magazin nem híreket közöl és nem programajánló; meglepő szerkezetű, színes, mégis komoly tartalmú.

Elle Man iPad: új férfimagazin

5579
Az Elle Man magazin most először már iPaden is olvasható: új, exkluzív, interaktív formával jelentkezik.

Sztáranyák és lányaik a mellrák ellen

5233
Különleges és rendhagyó fotósorozattal kampányolnak ismert magyar anyák, lányaikkal közösen a mellrák megelőzéséért.

Megújult a Praktika

5231
Még nagyobb hangsúlyt kapnak a gyerek-témák, az újrahasznosítható anyagok, bővül a fórum-rovat, Jön a Klubkártya.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 123 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése