TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

60 éves a Füles

7884
Február elején sajtótörténeti eseményt ünnepeltünk, ugyanis 60 éve ebben a hónapban jelent meg az első Füles, Magyarország vezető rejtvénylapja.

Újra akcióban a JOY-Tündér

7787
Az Őrzők Alapítványt támogatja novemberi lapszámával a magazin.

A forradalom és szabadságharc statisztikai vonatkozásai

Így nézett ki a forradalom városa, Pest, Buda, Óbuda 1848-ban a statisztikai adatok tükrében. ...

A bevonó stratégia lesz a sikeres vezetés titka

Az elmúlt években a hazai projektmenedzsment presztízse ugrásszerűen nőtt meg, a nemzetközi ...
Az eseményt péntek este egy szakmai nap nyitja, amelyen hazai hírességek vezetik fel az ország legtehetségesebb tervezőinek 2017-es tavaszi–nyári kollekcióit.
A Playboy Hero kezdeményezés célja továbbra is az, hogy olyan férfi példaképeket állítson, akik szakmai sikereik mellett fontos társadalmi ügyek mellett is kiállnak.
A szépséggel most gyógyítani is lehet! Az eddigi legkülönlegesebb szépségdobozt mutatta be az Arena Plaza és az InStyle magazin.
A Budget Magyarország kapta a Business Excellence közönségdíját.

Új korszak a Marquard Mediánál

7659
A magyar médiapiacon több mint 25 éve jelen lévő Marquard Media a jövőben komplex kommunikációs megoldásokat kínáló médiacégként működik tovább.
Idén is a legstílusosabb hazai sztárok és civilek foglalják el június 17-én a Madách teret.
A Glamour magazin ismét bebizonyította, hogy az újrafelhasználás népszerű és trendi.

Mi az a bookazine?

7571
Tartalmas és komoly, mint egy könyv, színes és érdekes, akár egy magazin – röviden így lehetne összefoglalni, mi is a bookazine.
Az egyedülálló gálát péntek este egy szakmai nap nyitja, amelyen hazai sztárok, ismert emberek vezetik fel az ország legtehetségesebb tervezőinek 2016-os tavaszi–nyári kollekcióit.
Profizmusban Ákos, pénztermelő képességben Ördög Nóra az első. A legértékesebb női celeb Stahl Judit lett. Palvin Barbara és Kasza Tibor is felkerült a listára.

A Playboyt nyomják a legszebben

7461
A Playboy magazinmárka sorra nyeri a díjakat – mind hazai, mind nemzetközi szinten.
A Mediaworks prémium lakberendezési magazinja magasabb oldalszámmal, új tartalmi struktúrával és layouttal jelent meg.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 123 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése