TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A jövő érzékei című kiállítás egy nagyméretű fényinstalláció, amely az LG emberközpontú innovációit ünnepli a világ legnagyobb dizájn showján.
A három csíkos almárka az utóbbi időben a streetwear piac reformerévé nőtte ki magát, és nagyot gurít 2017-ben is.

Íme, a legjobb hazai e-kereskedelmi honlap 2018-ban

Az online marketing-kommunikációs szakma pályázatán egy divatárucikkeket forgalmazó oldal lett ...

Különleges megoldás az elvándorlás megállítására

Magyarországról globális cégnél nemzetközi fizetés mellett távmunka? Sokak álma lenne. De ma ...
A VII. kerületi alpolgármester fővédnökségével és Kiss Miklós dizájner művészeti vezetésével megvalósuló projekt a Samsung Galaxy S7 okostelefon-kampány része.
A mostani produkció plusz meglepetést is tartogat a Macskák rajongóinak, ugyanis két új meseszép dalt írt hozzá a zeneszerző, Andrew Lloyd Webber.

Az eltűnt idő nyomában

7698
Ezzel a címmel nyílt kiállítás a fertődi Esterházy-kastélyban, ahol július 4-étől 470 műtárgyat mutatnak be az Esterházy-család hajdani tulajdonából.
Az alkotóműhely most a különféle létesítmények életét is megszínesíti: jótékonysági kezdeményezés keretein belül festményeket ajánl fel segítő intézményeknek.
Ismert hazai művészeti iskolák, művészeti csoportosulások, galériák mellett francia és olasz alkotók ösztönözik az ArtZone-ba érkezőket alkotásra.
A homok- és festékanimációkat készítő Quartzbox páros a Peugeot 308 SW-t meséli el művészi eszközeivel.
A BKF nemzetközi filmes képzésében részt vevő hallgatói ezentúl ott tanulhatnak, ahol a DieHard 5-öt és a Herculest forgatták.

A K&H ismét műtárgyakat vásárolt

7192
A K&H Csoport hetedik alkalommal meghirdetett alkotói ösztöndíj pályázatának nyerteseként, Jagicza Patrícia Linda, festőművész részesül támogatásban a következő fél évben.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése