TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A jövő érzékei című kiállítás egy nagyméretű fényinstalláció, amely az LG emberközpontú innovációit ünnepli a világ legnagyobb dizájn showján.
A három csíkos almárka az utóbbi időben a streetwear piac reformerévé nőtte ki magát, és nagyot gurít 2017-ben is.

A 17. ARC közérzeti pályázat témája: Vigyázat, civilek!

Sokat sejtető az idei kiírás. A téma a levegőben van, és most plakátokra is kerülhet a pályázóknak ...

A LEGO már csak megújuló energiaforrást használ

Az elmúlt négy évben a LEGO Csoport 6 milliárd dán koronát fektetett szélerőművekbe. ...
A VII. kerületi alpolgármester fővédnökségével és Kiss Miklós dizájner művészeti vezetésével megvalósuló projekt a Samsung Galaxy S7 okostelefon-kampány része.
A mostani produkció plusz meglepetést is tartogat a Macskák rajongóinak, ugyanis két új meseszép dalt írt hozzá a zeneszerző, Andrew Lloyd Webber.

Az eltűnt idő nyomában

7698
Ezzel a címmel nyílt kiállítás a fertődi Esterházy-kastélyban, ahol július 4-étől 470 műtárgyat mutatnak be az Esterházy-család hajdani tulajdonából.
Az alkotóműhely most a különféle létesítmények életét is megszínesíti: jótékonysági kezdeményezés keretein belül festményeket ajánl fel segítő intézményeknek.
Ismert hazai művészeti iskolák, művészeti csoportosulások, galériák mellett francia és olasz alkotók ösztönözik az ArtZone-ba érkezőket alkotásra.
A homok- és festékanimációkat készítő Quartzbox páros a Peugeot 308 SW-t meséli el művészi eszközeivel.
A BKF nemzetközi filmes képzésében részt vevő hallgatói ezentúl ott tanulhatnak, ahol a DieHard 5-öt és a Herculest forgatták.

A K&H ismét műtárgyakat vásárolt

7192
A K&H Csoport hetedik alkalommal meghirdetett alkotói ösztöndíj pályázatának nyerteseként, Jagicza Patrícia Linda, festőművész részesül támogatásban a következő fél évben.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése