TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A húsz éve a magyar piacon sikeresen tevékenykedő Amway erősíteni kívánja médiajelenlétét és kommunikációját a Live PR segítségével.
Tiltólistára került Angliában a Levis legújabb kampányának reklámfilmje, mivel kísértetiesen összecseng az elmúlt hetek eseményeivel.

Videósokat keres Sárvár

Mi kell egy jó fotóhoz vagy egy jó filmhez? Jó téma. Ez az alapigazság Sárvár esetében adott, ...

Pöttyös chatmatricák a Viberen

Saját, egyedi Viber matricákat mutatott be Magyarország egyik legkedveltebb márkája, hogy a ...

Biztosított siker

2656
(BTL.hu) Hatalmas érdeklődés várható Kaposváron az új kulturális központban augusztus 12-én, pénteken megnyíló Rippl-Rónai kiállítás kapcsán, melynek az Uniqa Biztosító a kiemelt támogatója.
A Dreher márka az idén bevezetett „többféle komló, több íz, több élmény” üzenetre építő kommunikációjához, valamint a fesztiválozók körében felmerült igényekhez igazította ez évi Szigetes megjelenését. Az aktivitások tervezését és kivitelezést a Human Telex Reklámügynökség végezte.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése