TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Április második felében Magyarországon is elérhetővé válnak a Lengyelországban már 25 éve népszerű Abra Meble bútor üzlethálózat bútorai.
A forrásbővítés új formájának hazai modelljét dolgozta ki a Magyar Vöröskereszt, így május elejétől a Magyarországon működő karitatív szervezetek közül elsőként vág bele kereskedelmi tevékenységbe.

Hasznos tippek nyaralás előtt

Az újoncoknak, az újrakezdőknek, de még a gyakorlott utazóknak sem árt felkészülni a nyaralásra, ...

A LEGO már csak megújuló energiaforrást használ

Az elmúlt négy évben a LEGO Csoport 6 milliárd dán koronát fektetett szélerőművekbe. ...
Érkezik a zöld dobozos, kivi-alma ízű Summer Edition, amely májusban kerül ki a boltok polcaira limitált mennyiségben.

Megérkezett a FilmBox Prémium

7392
A 25 millió előfizetővel rendelkező SPI International hazánkban is „vízre bocsátotta” zászlóshajóját, a FilmBox Prémiumot.
A Holland Királyi Légitársaság „Bluey” név alatt új, gyermekeknek tervezett termékcsaládot vezet be.
Az Unicummal világhírnévre szert tevő részvénytársaság ismét egyedi innovációval jelentkezik a piacon, ez a Szénsavas Szikra.

Desigual Magyarországon

6137
A Just Creative Kommunikációs Ügynökséget választotta a WestEnd az első hivatalos magyarországi Desigual Store beharangozó PR-kampányának levezénylésére.
A Carlsberg a teljes hazai digitális kommunikációját ellátó Avantgarde-ot bízta meg legújabb, Garage alkoholos limonádé márkájának népszerűsítésével.

Új kategória a sörpiacon

5394
Idén ősszel a Soproni márka újabb újdonsággal lép piacra: két különleges, minőségi sörkülönlegességet kínálnak a fogyasztóknak.

Újgenerációs Béres Csepp

5309
A magyar találmány újgenerációs változatát, a Béres Csepp Extrát mutatta be a nyilvánosságnak dr. Béres József.
A Wonderduck Agency sikeresen vezényelte le a Bercoff Klember teamárka és a Bols Hungary új terméke, az Esti Kornél termékcsalád promócióit.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése