TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Április második felében Magyarországon is elérhetővé válnak a Lengyelországban már 25 éve népszerű Abra Meble bútor üzlethálózat bútorai.
A forrásbővítés új formájának hazai modelljét dolgozta ki a Magyar Vöröskereszt, így május elejétől a Magyarországon működő karitatív szervezetek közül elsőként vág bele kereskedelmi tevékenységbe.

Az évszázad legjobb kampányát meséli el a Reklámtörténet új kötete

A Bogár forradalma – egy reklámkampány története, ami naggyá tett egy kicsi kocsit címmel jelenik ...

Már könyv is segíti a kiégés elkerülését

Aki dolgozik, az szinte biztos, hogy ki van égve. A kérdés csak a kiégés mértéke. Csatlós Csilla ...
Érkezik a zöld dobozos, kivi-alma ízű Summer Edition, amely májusban kerül ki a boltok polcaira limitált mennyiségben.

Megérkezett a FilmBox Prémium

7392
A 25 millió előfizetővel rendelkező SPI International hazánkban is „vízre bocsátotta” zászlóshajóját, a FilmBox Prémiumot.
A Holland Királyi Légitársaság „Bluey” név alatt új, gyermekeknek tervezett termékcsaládot vezet be.
Az Unicummal világhírnévre szert tevő részvénytársaság ismét egyedi innovációval jelentkezik a piacon, ez a Szénsavas Szikra.

Desigual Magyarországon

6137
A Just Creative Kommunikációs Ügynökséget választotta a WestEnd az első hivatalos magyarországi Desigual Store beharangozó PR-kampányának levezénylésére.
A Carlsberg a teljes hazai digitális kommunikációját ellátó Avantgarde-ot bízta meg legújabb, Garage alkoholos limonádé márkájának népszerűsítésével.

Új kategória a sörpiacon

5394
Idén ősszel a Soproni márka újabb újdonsággal lép piacra: két különleges, minőségi sörkülönlegességet kínálnak a fogyasztóknak.

Újgenerációs Béres Csepp

5309
A magyar találmány újgenerációs változatát, a Béres Csepp Extrát mutatta be a nyilvánosságnak dr. Béres József.
A Wonderduck Agency sikeresen vezényelte le a Bercoff Klember teamárka és a Bols Hungary új terméke, az Esti Kornél termékcsalád promócióit.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése