TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az esseni at sales communications ügynökség azt a feladatot kapta, hogy btl-elemeket outdoorral összekapcsoló kampánnyal lendítse fel a Krombacher sör forgalmát.

Az öt legsikeresebb márka a Facebookon

3062
A Mashable összegyűjtötte azokat a márkákat, amelyeknek sikerült a bűvészmutatvány: a Facebookon sokkal nagyobbak, mint a valóságban.

Fókuszban a környezetvédelem: indul a nevezés a Zöld Béka Díjért

Idén is keresi a legjobb fenntarthatósági jelentést a Deloitte. ...

Magyarországon is elérhetővé vált a Facebook Marketplace

A magyar felhasználók számára is elérhetővé tette Marketplace szolgáltatását a Facebook. ...

Különlegességekkel ünnepel a Fressnapf

3058
Az Állatok Világnapja alkalmából akciózik a Fressnapf. Bemutatta a K9 kommandó című könyvet is, amelynek kiadását támogatta.
Egész Európára kiterjedő reklámkampányt indít október elejétől az easyJet. A mixben tv-reklám, print, outdoor és több online aktivitás szerepel.

Tíz éves a TEGY program

3040
Tíz éves jubileumot ünnepelt a Tegyünk Együtt a Gyermekekért (TEGY) program. Az idei kampány októberben indul.

A kávénap alkalmából promóciózik a VIVA

3018
A VIVA immár negyedik egymást követő alkalommal ünnepli meg a hagyományos Kávénapot azzal, hogy minden betérőt vendégül lát egy kávéra az OMV töltőállomásokon.

Facebook-kampány a Generalitól

3011
Indul a "Generali Mosolyvadász", a biztosító minden eddiginél összetettebb kezdeményezése a hátrányos helyzetű, nevelőotthonokban élő gyermekek megsegítésére.
Öt színház és egy színházi szakírókból álló csapat képviselteti magát a vasárnapi 26. SPAR Budapest Nemzetközi Maraton és Futófesztiválon.

A UPC Magyarország videóblogja a Facebookon

3002
Egy hete indult el, és már közel kétezer rajongót számlál a UPC Magyarország Facebook oldala, melynek házigazdája, sorozatügyi szakértője és reality-kritikusa Sixx.
Idén tizenegyedik alkalommal rendezik meg a marketingszakma irányadó rendezvényét, a BrandFestivalt, amelyhez az r-time immár hetedik alkalommal csatlakozik.

A nők fogékonyak az innovációra

2976
A magyar nők körében jelentős az igény arra, hogy új, innovatív módszerekkel tökéletesítsék a háztartásukat – derült ki a TNS Hoffmann piackutató cég kutatásából.

FŐGÁZ LigetNap

2975
Sportos rendezvénnyel ünnepeli a Főgáz fennállásának 155. évfordulóját. Még egy ok az ünneplésre: idén váltak a cég szolgáltatásai tíz megyében elérhetővé a lakosság számára.

Pöttyös-promóció indult

2951
"Pötyögve nyerhet a Pöttyössel!” címmel szeptember 15-től két hónapig tartó kampányt bonyolít a Wonderduck Agency a FrieslandCampina Hungária Zrt. megbízásából.
Az NNG Kft. navigációs alkalmazásának török kiadása a megjelenés napján rekord mennyiségű letöltést ért el.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12345678910111213 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése