TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az esseni at sales communications ügynökség azt a feladatot kapta, hogy btl-elemeket outdoorral összekapcsoló kampánnyal lendítse fel a Krombacher sör forgalmát.

Az öt legsikeresebb márka a Facebookon

3062
A Mashable összegyűjtötte azokat a márkákat, amelyeknek sikerült a bűvészmutatvány: a Facebookon sokkal nagyobbak, mint a valóságban.

Megvan a válasz a divatra: ANSWEAR

Elindult a We are the Answear, az Answear.hu videós kampánya. ...

Az éhezők viadalának zeneszerzője Magyarországon koncertezik

James Newton Howard bejelentette, hogy a Papp László Budapest Sportarénába is ellátogat első ...

Különlegességekkel ünnepel a Fressnapf

3058
Az Állatok Világnapja alkalmából akciózik a Fressnapf. Bemutatta a K9 kommandó című könyvet is, amelynek kiadását támogatta.
Egész Európára kiterjedő reklámkampányt indít október elejétől az easyJet. A mixben tv-reklám, print, outdoor és több online aktivitás szerepel.

Tíz éves a TEGY program

3040
Tíz éves jubileumot ünnepelt a Tegyünk Együtt a Gyermekekért (TEGY) program. Az idei kampány októberben indul.

A kávénap alkalmából promóciózik a VIVA

3018
A VIVA immár negyedik egymást követő alkalommal ünnepli meg a hagyományos Kávénapot azzal, hogy minden betérőt vendégül lát egy kávéra az OMV töltőállomásokon.

Facebook-kampány a Generalitól

3011
Indul a "Generali Mosolyvadász", a biztosító minden eddiginél összetettebb kezdeményezése a hátrányos helyzetű, nevelőotthonokban élő gyermekek megsegítésére.
Öt színház és egy színházi szakírókból álló csapat képviselteti magát a vasárnapi 26. SPAR Budapest Nemzetközi Maraton és Futófesztiválon.

A UPC Magyarország videóblogja a Facebookon

3002
Egy hete indult el, és már közel kétezer rajongót számlál a UPC Magyarország Facebook oldala, melynek házigazdája, sorozatügyi szakértője és reality-kritikusa Sixx.
Idén tizenegyedik alkalommal rendezik meg a marketingszakma irányadó rendezvényét, a BrandFestivalt, amelyhez az r-time immár hetedik alkalommal csatlakozik.

A nők fogékonyak az innovációra

2976
A magyar nők körében jelentős az igény arra, hogy új, innovatív módszerekkel tökéletesítsék a háztartásukat – derült ki a TNS Hoffmann piackutató cég kutatásából.

FŐGÁZ LigetNap

2975
Sportos rendezvénnyel ünnepeli a Főgáz fennállásának 155. évfordulóját. Még egy ok az ünneplésre: idén váltak a cég szolgáltatásai tíz megyében elérhetővé a lakosság számára.

Pöttyös-promóció indult

2951
"Pötyögve nyerhet a Pöttyössel!” címmel szeptember 15-től két hónapig tartó kampányt bonyolít a Wonderduck Agency a FrieslandCampina Hungária Zrt. megbízásából.
Az NNG Kft. navigációs alkalmazásának török kiadása a megjelenés napján rekord mennyiségű letöltést ért el.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12345678910111213 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése