TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az MKB a gyerekeket támogatja

3288
Az MKB Bank öt különböző program keretében a 2011/2012-es tanévben is támogatja a szociálisan hátrányos helyzetű gyermekeket.

Ünnepi promóció a Starbucks-ban

3283
A karácsonyi hangulatot idéző kávé- és süteménykülönlegességek, tumblerek, ajándéktárgyak. Az ünnepi időszakban a Starbucks kedvezményekkel kedveskedik látogatóinak.

Hatodik alkalommal adták át a Média a Tehetségekért Díjakat

Több mint 280 pályázatból választották ki a „Média a Tehetségekért Díj” idei nyerteseit. ...

Hazánkból is felkerültek állatok az ismert fotós virtuális bárkájára

Budapesten járt Joel Sartore, a National Geographic fotósa, aki egy virtuális bárkán gyűjti ...

Avon-karkötő a nőkért

3278
A családon belüli erőszak elleni harcot támogatja, aki megveszi az Avon karkötőjét.

Póló design pályázat a Zubrowkától

3274
Pénzdíjas design pályázatot hirdetett a Zubrowka művészeti vagy egyéb tervezőképző felsőfokú képzésben részt vevő hallgatóknak.

Megjelentek a karácsonyi Damman teák

3271
A patinás francia Dammann teákat most cirkalmas fémdobozban és új ízben dobták piacra: fekete szálas tea citrus, karamell és ananász ízzel, maraschino-val, narancs- és gyümölcsdarabokkal.
A forgalmi adatokról és a piaci helyzetről szóló friss jelentésében az Ericsson a mobil adatforgalom tízszeres növekedését jósolja 2016-ra.

Winnetou és az Invitel Kecskeméten

3260
Új, gyermekeknek szóló előadást támogat a kecskeméti Katona József Színházban az Invitel.
Társadalmi szerepvállalásával is erősíti jelenlétét a Heineken a helyi közösségek életében: Sopronban 4 millió forintot, Martfűn pedig 2 millió forintot költ helyi szervezetek támogatására.
Érdekes ambient-kampányban kommunikálta a Honda autói kiváló minőségét és azt, hogy mennyire megbecsüli ügyfeleit.

A Bvlgari tervezett címkét a S. Pellegrino-nak

3251
Az olasz prémium ásványvíz új ikonikous üvegpalackja októberben érkezett meg Magyarországra, és három hónapon keresztül lesz elérhető.

Népszerű a Mars

3250
Több mint 15 000 egyéni látogató kereste fel a Mars Magyarország platina standját az októberben, idén már a második alkalommal megrendezett Monster virtuális állásexpón.
A novemberben induló kampányban a szociálisan hátrányos helyzetű kisgyermekes családok megsegítésére hívják fel a figyelmet.

OMV: a VIVA a Tea Napját ünnepli

3247
Az évről évre megtartott Kávénap sikerére alapozva a VIVA november 5-én megünnepli a Tea Napját, ezzel is kedveskedve a teák kedvelőinek.
A munkahelyi biciklizés népszerűsítése mellett a dohányzásról leszokást ösztönözte McDonald's „Dobd el a cigit és Tekerj be dolgozni!” elnevezésű komplex kezdeményezés keretében.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12345678910111213 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése