TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az MKB a gyerekeket támogatja

3288
Az MKB Bank öt különböző program keretében a 2011/2012-es tanévben is támogatja a szociálisan hátrányos helyzetű gyermekeket.

Ünnepi promóció a Starbucks-ban

3283
A karácsonyi hangulatot idéző kávé- és süteménykülönlegességek, tumblerek, ajándéktárgyak. Az ünnepi időszakban a Starbucks kedvezményekkel kedveskedik látogatóinak.

Közös kampányban a Columbia és Zac Efron

Zac Efronnal, a világhírű színésszel szerződött a sportruházati világcég, a Columbia Sportswear. ...

Fókuszban a környezetvédelem: indul a nevezés a Zöld Béka Díjért

Idén is keresi a legjobb fenntarthatósági jelentést a Deloitte. ...

Avon-karkötő a nőkért

3278
A családon belüli erőszak elleni harcot támogatja, aki megveszi az Avon karkötőjét.

Póló design pályázat a Zubrowkától

3274
Pénzdíjas design pályázatot hirdetett a Zubrowka művészeti vagy egyéb tervezőképző felsőfokú képzésben részt vevő hallgatóknak.

Megjelentek a karácsonyi Damman teák

3271
A patinás francia Dammann teákat most cirkalmas fémdobozban és új ízben dobták piacra: fekete szálas tea citrus, karamell és ananász ízzel, maraschino-val, narancs- és gyümölcsdarabokkal.
A forgalmi adatokról és a piaci helyzetről szóló friss jelentésében az Ericsson a mobil adatforgalom tízszeres növekedését jósolja 2016-ra.

Winnetou és az Invitel Kecskeméten

3260
Új, gyermekeknek szóló előadást támogat a kecskeméti Katona József Színházban az Invitel.
Társadalmi szerepvállalásával is erősíti jelenlétét a Heineken a helyi közösségek életében: Sopronban 4 millió forintot, Martfűn pedig 2 millió forintot költ helyi szervezetek támogatására.
Érdekes ambient-kampányban kommunikálta a Honda autói kiváló minőségét és azt, hogy mennyire megbecsüli ügyfeleit.

A Bvlgari tervezett címkét a S. Pellegrino-nak

3251
Az olasz prémium ásványvíz új ikonikous üvegpalackja októberben érkezett meg Magyarországra, és három hónapon keresztül lesz elérhető.

Népszerű a Mars

3250
Több mint 15 000 egyéni látogató kereste fel a Mars Magyarország platina standját az októberben, idén már a második alkalommal megrendezett Monster virtuális állásexpón.
A novemberben induló kampányban a szociálisan hátrányos helyzetű kisgyermekes családok megsegítésére hívják fel a figyelmet.

OMV: a VIVA a Tea Napját ünnepli

3247
Az évről évre megtartott Kávénap sikerére alapozva a VIVA november 5-én megünnepli a Tea Napját, ezzel is kedveskedve a teák kedvelőinek.
A munkahelyi biciklizés népszerűsítése mellett a dohányzásról leszokást ösztönözte McDonald's „Dobd el a cigit és Tekerj be dolgozni!” elnevezésű komplex kezdeményezés keretében.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12345678910111213 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése